Klippe håret

Thaliz

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Klipper dere håret på de små?
Har forsøkt meg ett par ganger på å ta litt av luggen, men thats it :p

Sitte stille er ikke aktuellt.
Hvordan gjør dere det?
 
Går til frisør. Har vært 3 ganger siden 10 mnd. Klippet luggen selv fra 7 mnd. Men vi har veldig tjukt hår :p Frisørene er veldig dyktige
 
Går til frisør. Har vært 3 ganger siden 10 mnd. Klippet luggen selv fra 7 mnd. Men vi har veldig tjukt hår :p Frisørene er veldig dyktige
Sitter barnet stille også? Jeg tør ikke bestille frisør time i frykt for at det blir hyl :p
Men jeg tok luggen selv da :)
 
Går til frisør. Har vært 3 ganger siden 10 mnd. Klippet luggen selv fra 7 mnd. Men vi har veldig tjukt hår :p Frisørene er veldig dyktige

Gå til frisøren :)
Vi er vant til barn som ikke sitter i ro og helst ikke har lyst til å klippe seg.
Tips: ta med noen godis du vet barnet ditt elsker og eventuelt gå til en frisør med filmer :).
 
Sitter barnet stille også? Jeg tør ikke bestille frisør time i frykt for at det blir hyl :p
Men jeg tok luggen selv da :)
De er så proffe, det er tryggere enn å gjøre det selv :p Hvis du har noe å bestikke med, kan det hjelpe. Det være noe snacks, bamse, blad/bok eller pad med noe kjekk musikk. Dette har frisøre gjort før må huske :)
 
Har klipt panneluggen et par ganger selv, restensparer vi på. :D
 
Jeg har ikke turt å klippe håret hennes.. og har aldri gjort det heller haha
Men hun bruker jo spenner og strikk så føler ikke det er nødvendig..
 
Han har ikke hatt behov for en klipp ennå, blir nok lenge til også ser det ut til :p
 
Nå har vi måttet bruke maskin for å klippe. Det vokser altfor fort. Liker ikke at gutter har langt hår
 
Overlot det til tanta og mormor. Så kom ho ut frå badet med lugg :)
 
Nei, skjer nok ikke på lenge. Hun har egentlig langt hår. Men masse krøller. Så da blir det ikke så langt alike vell ;)
 
Ja 2 ganger men kun for å få det jevnt. Hun har masse krøller , og det tøver seg skikkelig. Så håret trenger god stell med coconut olje og andre pleie produkter i det. Hun er halvt ghanesisk
 
Back
Topp