Klesstørrelser

8 uker og har fortsatt ikke lagt bort noe av tøyet vi startet med - litt 50 og mest 56. Kjenner at jeg kommer til å sippe litt når noe av det blir for smått!

Vi prøvde nettopp ullua som han fikk av Amandaprosjektet på Ullevål. Fikk den fortsatt på, men passformen er temmelig annerledes! :)
 
8 uker og har fortsatt ikke lagt bort noe av tøyet vi startet med - litt 50 og mest 56. Kjenner at jeg kommer til å sippe litt når noe av det blir for smått!

Vi prøvde nettopp ullua som han fikk av Amandaprosjektet på Ullevål. Fikk den fortsatt på, men passformen er temmelig annerledes! :)

Vi får såvidt på vår Amanda-lue enda vi også :)
 
10 uker her og bruker fortsatt kle i 56. Men må nok begynne å pakke vekk en del av dei. Syns det er så vemodig :-( <3 hihi. Så da er han vel akkurat blitt en 62. Men har nokon ulldresser i 68 vi bruker, sjølv om dei er litt store :)
 
Prematurklær og str 50 frem til ca uke 6. På original termindatoen omtrent så knakk han sugekoden i forhold til pupp, og det ble full-amming. Da gikk vekta fortere opp - str 56 fra uke 6-8, str 62 fra uke 8-10.

Nå er han 10 uker og jeg tror jeg skal gjøre neste str klar til bruk!
 
7 uker og bruker noe i 56, men mest 62 nå.
 
Snart 11 veker og på vei inn i 62. Brukt body og nattis i 62 lenge, men det er fordi det putta eg i tørketrommel.

Det med klesstørrelse er litt arti. Begge storesøstrene brukte knapt 50 og 56 veldig kort. Lillebror har brukt det lenge :)
 
Snart 11 veker og på vei inn i 62. Brukt body og nattis i 62 lenge, men det er fordi det putta eg i tørketrommel.

Det med klesstørrelse er litt arti. Begge storesøstrene brukte knapt 50 og 56 veldig kort. Lillebror har brukt det lenge :)
Ja, det med tørketrommelen har jeg erfart og. Kjøpte noe (fra England) i str 6-9 mnd, tørketromlet det og det har krympet såpass at hun kan bruke det, men det er litt stort :) må tørketromlet alt av tøy jeg ikke tørker i stua, har nemlig fått mus på vaskerommet :(
 
Ja, det med tørketrommelen har jeg erfart og. Kjøpte noe (fra England) i str 6-9 mnd, tørketromlet det og det har krympet såpass at hun kan bruke det, men det er litt stort :) må tørketromlet alt av tøy jeg ikke tørker i stua, har nemlig fått mus på vaskerommet :(
Oi, kor kjedelig med mus i hus. Du får skaffe deg ein katt :)
 
8,5 uke. brukt 56 mest og noe i 62, men her blir det å legge bort klærne i 56 nå straks siden det begynne å bli litt lite og kun bruke klær i str 62 :)
 
7 uker og bruker 56, men noe av det begynner å bli litt trangt. Tenker å finne frem 62 og vaske det i løpet av uken :D
 
Mini har gått opp fra 3,4 til et sted mellom 4,5-5 kg og er straks 8 uker. Str 50 passer fortsatt, men hun svømmer ikke lenger i 56 så vi bruker det og. Hun har vokst masse i lengden, så overrasket over at det fortsatt passer. Hun er lang og veldig slank.
 
Baby E et snart 9 uker og 50 er pakket bort. Det meste i 56 passer, men 62 er også i bruk!
 
6 uker: Bruker 50 og 60 litt om hverandre.
 
Her brukte vi 50 i ca 6 uker, men fremdeles noe ull, heldresser og bukser :) 56 kan vi nok ha i noen uker til ser det ut som, er 8 uker I morgen:)
 
Nå bruker vi både 56 og 62.. De i 56 passer såvidt enda, men ikke i mange dager! Han strakk seg så sinnsykt over noen få dager nå synes jeg! Så blir vel å pakke bort 56 nå og gå over i bare 62! Litt trist, men bra at han vokser godt!
 
Back
Topp