Klesstørrelse på barselgave

Jeg ble glad for alt, men det ble mye i 62 fordi alle tenker at "alle kjøper 50". Fikk noe i enda større str også, 74-86, det var kjekt. De størrelsene blir jo brukt en stund.
 
62 og 74. De størrelsene vi erfaringsmessig bruker lengst.
 
Jeg syns det var kjekt med 50, men da ga vi beskjed om str rett etter hun var født da:)

Ville vel heller gitt 68 om jeg ikke visste. Det har vi brukt i en evighet på frøkna her.
 
Likte å få varierte størrelser, men alle kjøpte det minste de fant.
 
Hadde satt pris på noe i 50 siden baby var liten. Men man vet ikke på forhånd. Ellers fikk vi i 62-68 neste gang ville jeg satt pris på 68 for det varer en stund
 
Litt diverse egentlig. Men mi var veldig lita, så str 50 var fint. (Hadde bare kjøpt i str 56 og opp selv..)
 
Str 50
For alle advarte mot å kjøpe så mye i 50, vi hadde derfor kun non få plagg og det holdt ikke
Samme her!
Fikk mest 62 og 68, sommerklær, som da passet midtvinters. Og ble dermed ikke brukt. ( burde jo byttet, men tenkte ikke så langt)
 
Fikk alle størrelser fra 44-104 og det var fint :) Men ekstra kjekt å få litt 44 tøy, siden vi kun hadde et sett av det ;)
 
Denne gangen alt fra 62/68 og opp fordi vi har så masse i de små størrelsene. Mangler ingenting. Vi arvet en del.
 
62 og oppover. Mini ble født i str 56, og veldig kjedelig med alt det fine jeg hadde vasket og klart i str 50.
Turte ikke å belage meg på å få alt jeg trengte, så handlet inn det meste før fødsel i 50 og 56 og da var det topp å få større klær :)
 
Vi har gitt alt fra 62 til 74:)
 
Fra 62 og opp over. Hadde alt klart i 50 og 56 selv. Vi fikk en del i 62 og 68 og det hadde vi ingenting av. Så det var veldig greit. Når jeg kjøper til andre kjøper jeg som oftest 68 eller 74.
 
62-68. Eventuelt prematurklær. Kom 2.5 mnd før å hadde minimalt i str 50 å ingen i str 40-44.
 
Gjerne litt stort. Men treffe årstiden.
Generelt egentlig droppe sommertøy og kortermet etc med mindre det er avtalt.

Veldig gjerne ull som er passe førstkommende vinter. (er ungen stor passer det til høsten alt. Er ungen liten er det godt på senvinteren)
 
Back
Topp