Klesstørrelse på barselgave

Jeg hadde kjøpt inn alt vi trengte i str 50 og 56, så jeg syns det var kjekkest med str 62 , 68 eller 74. Liker ikke å få alt for store klær, da glemmer jeg dem fort av;-)
 
Snart kommer velsa til verden, jeg håper at folk spørr hva vi evt trenger.
Jeg håper vi ikke får mye klær, men heller baby teppe, baby hånkle, søte pynte gjenstander/bilder mm (kanskje ikke så tradisjonelt) ;p
 
62-68 osv. Hadde drøyt mye i de minste fra før
 
Jo større jo bedre egentlig. Fekk veldig mykje i 62 denne gongen, fekk berre brukt halvparten før det var for smått eller fordi det var tjukk fleece eller anna som ikkje passa temperaturen i juni/juli.

Veldig kjekt å ta fram dei plagga vi fekk i str 68 og 74, dei blir mykje meir brukt - både fordi babyen ikkje veks så fort meir, og fordi vi ikkje har hundre antrekk å velge mellom i desse størrelsene.
 
Jo større jo bedre egentlig. Fekk veldig mykje i 62 denne gongen, fekk berre brukt halvparten før det var for smått eller fordi det var tjukk fleece eller anna som ikkje passa temperaturen i juni/juli.

Veldig kjekt å ta fram dei plagga vi fekk i str 68 og 74, dei blir mykje meir brukt - både fordi babyen ikkje veks så fort meir, og fordi vi ikkje har hundre antrekk å velge mellom i desse størrelsene.

Enig:)
 
Back
Topp