Klargjøring av klær og utstyr

Jeg har flere sekker med arveklær i forskjellige str, de skal sorteres og når det er gjort så blir det å vaske og ligge de i kommoden og esker for de klærene som er for store. Da er det lettere å finne frem til neste str når en str er blitt for liten. :) Tipper det blir gjort denne mnd eller neste mnd. :)
 
Hentet et lass med tøy som jeg sorterte i går. Skal vaske igjennom de minste str og sjekke for flekker osv i løpet av de neste ukene. Resten pakkes i bokser på loftet etter str, lett å finne frem når han vokser.
Lurer på hvordan jeg skal organisere kommoden til babyen? Noen som har noe forslag?
 
Hentet et lass med tøy som jeg sorterte i går. Skal vaske igjennom de minste str og sjekke for flekker osv i løpet av de neste ukene. Resten pakkes i bokser på loftet etter str, lett å finne frem når han vokser.
Lurer på hvordan jeg skal organisere kommoden til babyen? Noen som har noe forslag?
73a4a507a309081c18a87d70e380ad86.jpg


1522039bf461028c2a1acf7d6ec6a9b8.jpg


Vi brukte disse fra IKEA til storesøster :).
Tenkte bruke de til lillesøster også :).
De heter skubb :)
 
Hvilket vaskemiddel og evt. tøymykner bruker dere? Bruker dere ullvaskemiddel fritt for parfyme også?
 
Spiller det noen rolle om man bruker Blenda Sensitive eller Nøytral? Ja, jeg er livredd for å gjøre noe feil :laughing002
 
Altså hele posen inn i vaskemaskinen? Hvilket program og grader vasker du den på?

Hele posen i maskina ja [emoji4] er en stund siden jeg vasket sen så husker ikke hvilket program jeg vasket på. Også grader som står i posen. Mulig mamma tar jobben siden poser er hos de og hun har trommelen [emoji4]
 
Spiller det noen rolle om man bruker Blenda Sensitive eller Nøytral? Ja, jeg er livredd for å gjøre noe feil :laughing002

Nei, det har vel ingen betydning. Jeg har aldri brukt nøytral vaskemiddel til ungene, men de har heller ikke reagert på det [emoji4] jeg bruker OMO [emoji1360]
 
Hei! Føler meg litt vill i utstyrsjungelen, men jeg lurer altså på hva man kan ha i vognen? Vi har en simo kombivogn og en maclaren xt techno paraplytrille til byturer. Har fått et deilig lammeskinn med hull til stropper og slikt som man tydeligvis kan bruke i vogna. Har også fått en urban voksipose. Hva burde brukes gil soving? Trenger man da dyne? Vi har ikke bil, slik at framkomstmiddelet rundt om kring vil være paraplytrillen tipper jeg. Er det da lurt med dyne til den eller en vinterdress til mini når man går tur til butikken osv? Føler meg litt forvirret i denne jungelen av ting :woot:
 
Hei! Føler meg litt vill i utstyrsjungelen, men jeg lurer altså på hva man kan ha i vognen? Vi har en simo kombivogn og en maclaren xt techno paraplytrille til byturer. Har fått et deilig lammeskinn med hull til stropper og slikt som man tydeligvis kan bruke i vogna. Har også fått en urban voksipose. Hva burde brukes gil soving? Trenger man da dyne? Vi har ikke bil, slik at framkomstmiddelet rundt om kring vil være paraplytrillen tipper jeg. Er det da lurt med dyne til den eller en vinterdress til mini når man går tur til butikken osv? Føler meg litt forvirret i denne jungelen av ting :woot:



Det kommer vel litt an på klimaet der du bor. Det er ihvertfall viktig å huske at det skal være enkelt å åpne for lufting og isolere godt i kulde. Babyer skal ikke bli for varme. Jeg selv går for lammeskinn i bunnen og dundyne. Om det er ekstra kaldt kan man legge ullteppe over dynen igjen. Så kan man enkelt ta av/på dyne innendørs.
 
Back
Topp