Klarer ikke slutte å teste

AttpåSkatt2018

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Julikulene 2020
[emoji32][emoji32][emoji32]
I dag er 8. dagen på rad jeg tester....[emoji85] klarer ikke å la være... de blir jo sterkere og sterkere for hver dag, men jeg er livredd for åmiste igjen. Hjelper jo ikke å teste, sitter jo ikke noe bedre av det, men får litt ro i sjela et par timer når streken er sterkere enn sist....
I morgen er det 13 dager etter innsett, og blodprøven skal tas. Kanskje det hjelper? [emoji28]
Nå gleder jeg meg bare til å komme til uke 6+0 null, for da har vi kommet oss en dag forbi da jeg mistet i høst....

Haff, slitsomt å være gravid gitt....[emoji28][emoji849]
 
Kjenner meg veldig igjen! Prøvde på eldstemann i tre år og gikk igjennom flere spontanaborter. Når jeg da først gikk gravid var jet så ødelagt psykisk at jeg trengte hjelp prykisk under hele svangerslapet. Prøvde litt over ett år på denne graviditeten og sliter helt enormt med angst og frykt for å miste det igjen.
 
Kjenner meg igjen, måtte gå til innkjøp av digital test med ukesindikator som jeg skal ta i morgen,bare for å sjekke at uketallet har steget. Så den skal taes i morgen tidlig! Men som jordmor sa til meg; dersom testingen får deg til å roe deg,så hvorfor ikke teste da?
Krysser fingrene for deg og at det går bra denne gangen [emoji5] håper du klarer å slappe mer av etterhvert og nyte svangerskapet.
 
Oi, du er jo værre enn meg du[emoji23][emoji23]
Så godt åhøre det er flere, så slipper man å føle seg så gal[emoji85]

Det er ca 2 om dagen + en digital m/ukeindikator [emoji14]
Har oppdaget noen ganger før at liten/ ingen stigning på testene er illevarslende, så derfor har jeg blitt sånn [emoji14][emoji85]
 
Jeg har også testet masse. Men siden mandag har det blitt annen hver dag. I mrg blir det ny test og jeg er nervøs [emoji51]
 
Back
Topp