Klarer ikke glede meg..

tresee

Første møte med forumet
Fant ut at jeg var gravid for litt over en uke siden. Har en frisk datter fra för av, födt i 2013. Mistet for tre mnd siden da jeg var i uke 4 ca. Denne gangen har jeg hatt symptomer og er straks 6 fullgåtte uker. Var hos gynekolog når jeg var 5+3 og da tok hun en innvendig UL samtidig. Var gravid på rett plass og slike ting, men kunne ikke se fosteret enda. Hun sa hun kanskje skimtet noe av en fosterpose. Men nå er jeg jo sååå redd for at det ikke er noe der, selv om jeg har lest at det er vanskelig å se noe så tidlig..Har i tillegg lest så mye på nett om Blighted Ovum og slike ting at jeg har total panikk for at det samme skjer med meg. Mange rundt meg som vet jeg er gravid nå av forskjellige grunner og frykten er å komme på UL igjen i januar for så å finne ut av at det ikke er noe inni der.. Grusomt :-( Noen fler som har värt på UL så tidlig og ikke sett noe, for så å ha sett noe senere? O:)
 
Fant ut at jeg var gravid for litt over en uke siden. Har en frisk datter fra för av, födt i 2013. Mistet for tre mnd siden da jeg var i uke 4 ca. Denne gangen har jeg hatt symptomer og er straks 6 fullgåtte uker. Var hos gynekolog når jeg var 5+3 og da tok hun en innvendig UL samtidig. Var gravid på rett plass og slike ting, men kunne ikke se fosteret enda. Hun sa hun kanskje skimtet noe av en fosterpose. Men nå er jeg jo sååå redd for at det ikke er noe der, selv om jeg har lest at det er vanskelig å se noe så tidlig..Har i tillegg lest så mye på nett om Blighted Ovum og slike ting at jeg har total panikk for at det samme skjer med meg. Mange rundt meg som vet jeg er gravid nå av forskjellige grunner og frykten er å komme på UL igjen i januar for så å finne ut av at det ikke er noe inni der.. Grusomt :-( Noen fler som har värt på UL så tidlig og ikke sett noe, for så å ha sett noe senere? O:)

Hei :)

Jeg har hørt om flere som ikke ser noe så tidlig, mens andre igjen kan se fosteret. Dette er veldig individuelt, men det er hvertfall ikke uvanlig at det er for tidlig å se noe 5+3.
Etter blødninger var jeg på ul 6+3, og fosteret ble målt til 6+0, men vi kunne ikke se hjertet slå ordentlig. Uka etter så vi hjertet slå.
De vokser i rykk og napp så tidlig! Dette skal nok gå bra! Klem ❤️
 
Fe anbefaler gjerne ikke tidlig UL før rundt 7+0, for å være sikker på at man ser noe. Tror nok det bare er for tidlig ♡
Lykke til!!
 
Takk for svar dere <3 Huff.. er ikke greit å gå rundt å tenke sånn hele tiden.. jeg får bare pröve å slappe av og ta det som det kommer.. Er vel ikke noe jeg får gjort för neste UL uansett, så fremt jeg ikke begynner å blö da. Får krysse fingrene :)
 
Takk for svar dere <3 Huff.. er ikke greit å gå rundt å tenke sånn hele tiden.. jeg får bare pröve å slappe av og ta det som det kommer.. Er vel ikke noe jeg får gjort för neste UL uansett, så fremt jeg ikke begynner å blö da. Får krysse fingrene :)

Krysser fingrene med deg! :) her skal vi alle stå sammen hele vegen til August!
 
Litt redd for det samma for google meg halvt i hel, og har bestilt tidlig ul denna gongen. Men de aller fleste svangerskap ende bra så me har oddsa me oss :)
 
Jeg var på UL i dag pga. blødninger med smerter. Er 5+2 på vei. Eneste de kunne se var om jeg var gravid innenfor livmor, og at det ikke var en spontan abort. Så det er veldig tidlig å se noe på dette tidspunktet. Men mellom uke 8 og 10 blir det heldigvis mye lettere å se :)
 
Jeg krysser fingrene for at alt går som det skal for deg ❤️
Jeg tror det bare var for tidlig denne gangen. Tror at fosteret synes ved en senere ul. ❤️
 
Back
Topp