Klare for en til?

Snuppemora mi ble storesøster 4. januar. Det er 17,5 mnd imellom.
 
her prøver/prøvde vi på to ganske tette. Hadde termin i juni, men endte i sa. Termin igjen i september, bare dager etter prinsen sin 2 årsdag, men det endte i ma....så nå må vi vente pga utredning....men vi håper på en liten igjen i begynnelsen av 2008...huff føles lenge til det[8D] skulle visst ikke være så enkelt å få to tette for vårt vedkommende...men vi prøver igjen, kan ikke miste motet enda[:)]
 
Her blir minsta storesøster i juli. Hun er født okt 05. Så blir 3 små i huset her. Ikke helt planlagt men har kommet over det verste sjokket nå, men klarer ikke helt innstille meg helt enda på at det kommer en til.
 
ja håper/planene er en til etterhvert,men ikke enda,må jo ha en leke kompis
 
lille tulla mi blir nok ikke store søster enda hun nei [:)] men får se hva som skjer når jeg har blitt ferdig med skolen og lærlings tiden [:)]
 
Her blir det søsken men tar nok litt tid med min tullesyklus[:@]...det ideelle for oss slik det er nå er at jeg blir gravid tidligst slutten av 2007, siden vi skal flytte nå-har solgt og skal leie frem til desember også skal vi flytte inn i nyhuset i desember så blir nok mas med det, men vi bruker ikke prevansjon så kan jo blir gravid før hihi[:D]
 
Eline blir ikke storesøster med det første iallfall. Jeg og sambo er egentlig fornøyd med 2 unger, men vi får se hva fremtiden vil bringe.....
 
Emma ble storesøster for 1,5 mnd siden og det er perfekt aldersforskjell mellom dem!!
 
Siden de er så tette i alder så får de (forhåpentligvis...) mye glede av hverandre i årene fremover[:D]
 
Heine-Tobias (født i Januar2006) skal bli storebror i mai07 han også.
Men... Det vet du jo... Men nå vet dere andre det og...[:)]

 
 
 
 
Begynner å bli ganske klar nå egentlig... Eller klar for å prøve litt etterhvert hvertfall....
 
Nei, nå er vi vel fornøyde! Fantastisk stolte og glade foreldre over å ha fått tre skjønne små.
 
Idag og i går har vi hatt spysjuka i heimen. Og jeg og Bjarte krøp utslitte i seng og nesten samtidig sier vi... tre sjuke barn på en gang holder, tror det holder med tre ja............(På noen år hvertfall) klarer liksom ikke helt å gi opp tanken på en til jeg da.-)
 
 
 Sofia blir storesøster i oktober[:D] men da har hun akkurat blitt 2 år[:D]
 
Her har nr. 2 allerede kommet! 2 dager før storebror ble 1 år!
 
Så her er det full fart om dagen!
 
her venter vi i noen år[;)]
 
Kunne tenke meg en til en gang rundt prinsessens 2-årsdag!
 
Lille gutt blir storebror noen dager før han blir 22 måner [:D]
Gleder oss masse.
 
Men kan jeg spørre om em ting?
Dere som har mer enn 2 tickers og bilder under osv.
Hvor legger dere inn det?
 
Jeg har 2 ticker å skulle prøve å legge inn sonn termin klubb tekst men fikk opp at det var for mange tegn. kunne bare ha 255 tegn til sammen i signaturen.
 
Så det jeg lurer på hvor legger dere resten av tickerenne og tekst bilder ol. ?
 
Fikk ikke det til jeg heller, så jeg fikk hjelp av gry på født i januar!![;)]
 
Back
Topp