*Klagetråden*

Har null matlyst, men er sååå sulten [emoji20] om jeg ikke finner noe jeg VIRKELIG vil ha, brekker jeg meg. Og det jeg nylig har spist de siste dagene brekker jeg meg av. Går snart tom for mat jeg kan spise ‍♀️
 
Har null matlyst, men er sååå sulten [emoji20] om jeg ikke finner noe jeg VIRKELIG vil ha, brekker jeg meg. Og det jeg nylig har spist de siste dagene brekker jeg meg av. Går snart tom for mat jeg kan spise ‍♀️
Samme her. Ingenting som frister. Absolutt ingenting....
 
Har plutselig fått utslett på halve magen, nedentil og nedover på baksiden av lårene, klør noe inne Hel***** :inpain:
 
Uff, ikke godt å ha det slik. Ta kontakt med legen din og se om du ikke kan få teste noe kvalmestillende. God bedring, håper kvalmen blir kortvarig:Heartred

Skal til legen i morgen og håper hun kan hjelpe meg :-(
 
Det får jeg når jeg stresser. Elveblest. Ligner det på dette?

Litt usikker. Syns liksom ikke det helt ligner på bildene jeg ser på nett av elveblest, man ikke si med sikkerhet at det ikke er det heller.
Får høre med mannen når han kommer hjem.
Håper uansett at det forsvinner fort. Ikke noe gøy å skulle gå rundt å klø i tide og utide på jobb. Heller ikke gøy hvis jeg skal ligge å klø ut i de sene nattetimer og ikke få sove :dead:
 
Ikke press deg selv om formen ikke er der, ikke bra for deg eller lille. Husk også over at nattevakter kan gi økt risiko i svangerskapet. Pass godt på deg selv :Heartred

Takk for omtanken :Heartred heldigvis en lang friperiode når etter denne siste vakten og hatt ekstremt rolige netter på jobb. Håper kvalmen er hakket bedre når jeg skal tilbake på jobb igjen viss ikke får jeg vurdere en sykemelding :) sitter langt inne da
 
Usj, formen er ugg og jeg skal snart på kveldsvakt:wtf: Er også stuptrøtt, hadde så sinnsykt mareritt så fikk søren ikke sove i natt:sleep011
 
Klager over at jeg skal i et møte som gjør at jeg kommer sent hjem... når alt jeg vil er å legge meg på sofaen
 
Det var helt forferdelig tungt å begynne på jobb etter ferien. Ikke bare er jeg vanlig trøtt, jeg er også gravid-trøtt!:dead:
 
I dag var det helt forferdelig på jobb. Jeg var så kvalm at jeg satt med en pose under pulten i tilfellet jeg måtte spy. Jeg tar lørdagen hver dag nå, og vet ikke hva annet jeg kan gjøre. Er de andre kvalmestillende man kan få på resept bedre enn postafen?
 
Mindre symptom idag :( klager over det også for nå bekymret jeg meg over det..
 
Sovna i sprinkelsenga til vesla i natt da jeg prøvde å roe henne ned :hungover: Jeg er 170cm, sprinkelsenga er 120cm :hilarious: Har aldri hatt så vondt i kroppen noengang :grumpy:
 
Sorry, blir en melding i klagetråden i dag også. Jeg ligger på gulvet på kontoret og er så dårlig. Litt sånn som menssmerter. Så jeg er bekymret også, ikke bare dårlig - hva om dette betyr at fosteret ikke klarer seg?
 
Sovna i sprinkelsenga til vesla i natt da jeg prøvde å roe henne ned :hungover: Jeg er 170cm, sprinkelsenga er 120cm :hilarious: Har aldri hatt så vondt i kroppen noengang :grumpy:
Oj, det er jo litt morsomt da :D har prøvd det selv også, mini lå i min seng og koste seg
 
Kvalmen tilbake.. Ushj! Føler meg så uggen men ikke dårlig nok til å spy.. bare sånn at det ligger å «venter» liksom..
 
Back
Topp