Klagetråden

Jeg er konstant sulten. Hva er greia med det a?
Der er du ikke alene.. om jeg ikke spiser blir jeg kvalm av den ekle metallsmaken i munnen [emoji52] dette lover godt for vektøkningen[emoji23]
 
Våkner hver natt av at jeg må tisse, har verdens vondeste brystvorter, kald konstant og kjempe oppblåst. Har sånn typisk før mensen appetitt hvor jeg har lyst på all mat sånn i tilfelle man skulle gå tom, men prøver å begrense det til frukt :)

Er heldigvis ikke kvalm, så tar alt dette enn det. Er så redd for å spy :nailbiting:
 
Blitt superforkjølet :( Ømt tannkjøtt, superømme pupper, oppblåst og treg mage, av og på kvalm og uggen, trøtt men sover dårlig - masse mareritt ! Også blir man så fort sliten... Også tisse hele tiden. Hehe mye å klage på :)
 
Jeg skulle ønske jeg fikk sove ordentlig, våkner alt fra klokken 03.00 til klokken 05:00 og føler meg HELT uthvilt uten sjangs for og sove videre :arghh: Føler meg som en Zombie både på jobb og hjemme, da søvnmanglen innhenter meg iløpet av dagen... Noen flere som sliter med og sove?
 
Tiden går så alt for sakte til vi skal på tul i morgen kveld :wtf: Jeg blir seriøs gal! Overanalyserer hvert eneste tegn fra kroppen nå!!! Pliiiiis, kan ikke denne dagen bare forsvinne i en forrykende fart?!? :cool:
 
Er helt gal på symptomjakt her i gården.. I den ene øyeblikket slapper jeg av fordi alt er normalt og mange har hatt det sånn osv., mens i det andre øyeblikket venter jeg på SA. Guri!
 
Argh! Strømpebuksa sklir! Jeg testa min gamle g-strømpebukse i dag, siden de vanlige presser sånn på magen. Men jeg er jo ikke så tykk enda, så denne henger knapt oppe. Tips?
 
Argh! Strømpebuksa sklir! Jeg testa min gamle g-strømpebukse i dag, siden de vanlige presser sånn på magen. Men jeg er jo ikke så tykk enda, så denne henger knapt oppe. Tips?
Kjøpe noen litt mindre? [emoji14] evt få tak i de med antiskli på strikken. Sånn gummiting som fester seg til kroppen
 
Da var jeg i gang med afipran. Er så vanvittig kvalm og kaster opp 2-3 daglig :grumpy:
Blææææ
 
Jeg klager fortsatt på kulden. Er så ekstremt kald! Må også klage litt på hukommelsen: mini har endelig sovnet, men da finner jeg selvsagt ikke fjernkontrollen. Blir nå tvunget til å se 4 stjernes middag. Ingen fan.
 
Back
Topp