Klagetråd

Er sykt lei av denne trøttheten - og sulten! Er redd for å legge på meg for mye og i hvert fall nå så tidlig… Ville heller vært kvalm!
Pass på hva du sier! Jeg vil heller være feit enn kvalm, ass. :hilarious: Jeg er også ekstremsulten, og selv om det er kjipt å legge på seg, tar jeg det fremfor hypremesis når som helst!
 
Fikk akutt lyst på brownies i dag. Så det lagde jeg,er jo tross alt helligdag i morgen, må være lov å kose seg litt! Spiste ett stykke, ble kjempekvalm og spydde opp både det og middagen.. Hvordan kan det være mulig å ha såååå lyst på noe, for så å kaste det opp når en får det innabords?! :hungover:
 
JEG ER SÅ TETT I NESEN! Hoster, våkner med sandpapirhals og øynene renner. Lurer på om jeg er allergisk mot bjørkepollen... Får spørre legen på fredag. Andre her med nyoppstått allergi? Tror jeg fikk det først når jeg flyttet sørover.
Det høres ut som allergi. Pollenspredningen i Oslo og Østlandet er så ekstrem som den nesten aldri har vært nå, så jeg vil tro at til og med folk som vanligvis ikke reagerer merker det litt nå :(
 
Det høres ut som allergi. Pollenspredningen i Oslo og Østlandet er så ekstrem som den nesten aldri har vært nå, så jeg vil tro at til og med folk som vanligvis ikke reagerer merker det litt nå :(
Ja, så det der! Alle plantene bare "omg 20 grader, jeg må spre genene mine NÅ!" Skal be legen sjekke når jeg er på svangerskapskontroll i morgen. Om det er allergi, så blir i hvert fall medisinene litt billigere med resept! Har du pollenallergi?
 
Ja, så det der! Alle plantene bare "omg 20 grader, jeg må spre genene mine NÅ!" Skal be legen sjekke når jeg er på svangerskapskontroll i morgen. Om det er allergi, så blir i hvert fall medisinene litt billigere med resept! Har du pollenallergi?
Ja, det var jo snø og minusgrader så lenge at de tar igjen for tapt tid nå :laughing002
Ja, jeg er veldig allergisk mot alle typer pollen, men bjørk er verst. Og så har jeg astma som forverres av pollen:dance018
 
Ja, det var jo snø og minusgrader så lenge at de tar igjen for tapt tid nå :laughing002
Ja, jeg er veldig allergisk mot alle typer pollen, men bjørk er verst. Og så har jeg astma som forverres av pollen:dance018
Alle typer!? For noe drit. Må være paradoksalt å lengte til vår og sommer og samtidig få den i trynet hvert år... Har du prøvd vaksinen? Kjenner noen som har tatt den og nytt godt av den!
 
Ikke Xonvea heller. Prøvd Xonvea, Postafen, Afipran, Stemetil og Zofran... Tror ikke det er så mye igjen å prøve
Jeg får pyridoksin og postafen. Har gått et par dager uten postafen, for det er ikke forenelig med livet forøvrig.. Men den kvalmen tar livet av meg snart tror jeg. Er altså så jævlig..! Synes ikke tabletter hjelper..
 
Alle typer!? For noe drit. Må være paradoksalt å lengte til vår og sommer og samtidig få den i trynet hvert år... Har du prøvd vaksinen? Kjenner noen som har tatt den og nytt godt av den!
Ja, men astmaen og leddene sliter på vinteren :laughing002 Tar varmen anytime tross plager altså!
Ja, jeg tror kanskje jeg må det, men har en venninne som ikke har hatt en god opplevelse med den, så litt skummelt.
Nå ble allergien min verre etter forrige svangerskap, og har en venninne som ble kvitt sin allergi etter sitt svangerskap. Så jeg har et bitte lite håp om at det kanskje blir bedre etter dette svangerskapet:shy::confused013
 
E så lei av å sovne på sofaen og gå fra å vær utsultet, tar to biter å blir brått så kvalm at man bare må gi seg.. i tillegg til at eg på mandag fikk en 350kg tung palle på foten så må gå med sånn gips"light" sak frem til de får tatt nye bilder neste uke for å se om der e brudd eller ei o_O o_O o_O o_O
 
Ikke Xonvea heller. Prøvd Xonvea, Postafen, Afipran, Stemetil og Zofran... Tror ikke det er så mye igjen å prøve
Phenergan fikk jeg effekt av i svangerskap to. Hilsen hu som også har prøvd alt :facepalm:
 
E så lei av å sovne på sofaen og gå fra å vær utsultet, tar to biter å blir brått så kvalm at man bare må gi seg.. i tillegg til at eg på mandag fikk en 350kg tung palle på foten så må gå med sånn gips"light" sak frem til de får tatt nye bilder neste uke for å se om der e brudd eller ei o_O o_O o_O o_O
Stakkar! Det må ha gjort veldig vondt. Håper det ikke er et fælt brudd. :(
 
Back
Topp