Klagetråd :(

Evita

Elsker forumet
Siden vi har en jubeltråd, så synes jeg vi kan ha en sutretråd også.

Vi er gravide og det er ikke bare bare! :)

Så her har vi en plass vi kan få ut litt frustrasjon, sinne, uro eller hva det enn er som plager deg

:(:smiley-angry017:sad010:BangHead:angryfire:sick006:schocked028
 
Jeg kan godt begynne.....

Har en skikkelig dårlig kveld. Savner min kjære som har vært borte i 15 dager og ikke kommer hjem før om 13, :(
men er over halvveis nå da heldigvis.
Så har jeg dundrende hodepine som ikke vil gi seg :(
Så er jeg tom for sjokolade! :mad:
 
Huff, så kjedelig! Jobber han borte?
Sender en klem til deg! :) God bedring med hodepinen.. kanskje litt søvn hjelper? :)

her jeg jeg sååå trøtt.. vært i hele dag.. er det vanlig allerede?
 
jeg savner min kjære som jeg ikke får se på lenge nå..
Jeg har IKKE NOE DIGG I HUSET!
ingen tv kanaler
jeg har ikke plass i skapet til alle klærne mine
min kjære sendte nettop meld om at han koser seg med en øl.. jeg syns han kan legge fra seg ølen.
Jeg er trøtt og sliten og vondt etter all flyttinga...
 
Huff, så kjedelig! Jobber han borte?
Sender en klem til deg! :) God bedring med hodepinen.. kanskje litt søvn hjelper? :)

her jeg jeg sååå trøtt.. vært i hele dag.. er det vanlig allerede?
Ja han jobber på båt og er borte 1 mnd om gangen.
Tusen takk :)
Trøtthet er vanlig allerede nå ja. Jeg er trøtt nå og da gjennom dagen.
I dag har jeg sovet 4 timer på dagen :p sikkert derfor jeg har hodepine ;)
 
Aha, skjønner! Men han kommer hjem til jul? Da blir det koselig da!
Så bra det er det.. nå er vel jeg litt på underskudd av søvn fra før også da, så blir jo ikke mindre trøtt av det..

Så digg! Kunne ønske jeg kunne det også! :D
 
Aha, skjønner! Men han kommer hjem til jul? Da blir det koselig da!
Så bra det er det.. nå er vel jeg litt på underskudd av søvn fra før også da, så blir jo ikke mindre trøtt av det..

Så digg! Kunne ønske jeg kunne det også! :D
Ja vi får feiret jul sammen i år :Heartred det gleder jeg meg masse til :)
 
Samboern min jobber også på båt.Di 4 ukene hjemme går veldig fort, men ikke di 4 ukene han er på jobb. Det er 4 laange uker syns jeg. Så skjønner deg veldig godt Evita.
 
Er 6+0 i dag, men føler mer for å klage enn å juble! Har en dårlig følelse i dag! :/ huff! Håper dette går riktig vei!! Spotter litt fremdeles å puppene er mindre ømme! :(
 
Jeg gru/gleder meg skikkelig til første sv kontroll i dag, veldig spent på om jeg blir tatt seriøst siden jeg bare er 5+1 på vei.
Har også begynt å bli kvalm, litt lykke de første timene i går men nå syns jeg at det holder :p Trenger ikke mer kvalme nå hehe..
Veldig bekymret for om dette vil gå bra eller ikke, men velger å tro at vi har oddsen på vår siden og er glad for hver dag jeg kan legge bak meg.
Skal på jobb i kveld og er veldig spent på hvordan det går siden jeg er alene på avdelingen (bolig for psykisk utviklingshemmede, bor 7 stk der) og jeg ikke er i så bra form, men må bare gjøre det beste ut av det :)
Ellers er jeg egentlig veldig glad også, sambo er kjempe omtenksom og jeg har sett en mye mykere side den siste uken :)
 
jeg er tørst! Så innmari tørst HELE tiden.. :p
 
Jeg å! :O hele tiden!! Å det er bare vann som duger! Har aldri likt vann noe særlig før!

her er det ingenting som hjelper, jeg føler meg mett og kan ikke drikke mere vann, men tunga mi er som en katte tunge og halsen snørper seg sammen :p haha
 
Jeg er KVALM! Da kvalmen først kom synes jeg det var betryggende, men nå har den blitt såpass ille at jeg bare synes den er slitsom :(

Det er julebord med jobben i kveld, men jeg aner enda ikke om jeg orker å gå. Skulle egentlig synge som en del av underholdningen, men har sagt i fra at det ikke går. Har betalt 300kr for julebordet og savner kollegene mine (100% sykmeldt pga kvalmen), så har veldig lyst å gå, men vet ikke om jeg orker. Sist uke gikk det greit på ettermiddag og kveldstid, nå er jeg kvalm døgnet rundt :(

Har prøvd i 4 år å bli gravid så føler liksom det er litt feil å klage, men hadde jo ikke drømt om å bli så kvalm. Var ikke det med lillemann.
 
Jeg gru/gleder meg skikkelig til første sv kontroll i dag, veldig spent på om jeg blir tatt seriøst siden jeg bare er 5+1 på vei.
Har også begynt å bli kvalm, litt lykke de første timene i går men nå syns jeg at det holder :p Trenger ikke mer kvalme nå hehe..
Veldig bekymret for om dette vil gå bra eller ikke, men velger å tro at vi har oddsen på vår siden og er glad for hver dag jeg kan legge bak meg.
Skal på jobb i kveld og er veldig spent på hvordan det går siden jeg er alene på avdelingen (bolig for psykisk utviklingshemmede, bor 7 stk der) og jeg ikke er i så bra form, men må bare gjøre det beste ut av det :)
Ellers er jeg egentlig veldig glad også, sambo er kjempe omtenksom og jeg har sett en mye mykere side den siste uken :)
Hvordan gikk kontrollen i dag?
 
Hvordan gikk kontrollen i dag?

Det gikk veldig bra, fikk helsekortet og beskjed om å senke skuldrene :p
Blodtrykket var perfekt og jeg fikk ny time i januar for å ta blodprøvene som må tas, fikk også beskjed om å bestille time hos jordmor til første uka i januar for en kontroll der da.
Han beroliget meg med at det var god mulighet for at dette kom til å gå bra, det blir dessverre ikke gitt tidlig ul bare pga bekymringer og han så ingen grunn til å ta HCG prøve av meg i og med at jeg hadde fått en fin positiv test på morgenen.
Jeg skulle heller ringe hvis ting endret seg.
Ble også satt frem ifølge den sirkelen hans, har termin 5. august :D Og er 5+4 i dag sa han, ut i fra menstermin hvertfall, jeg tror det er litt feil siden jeg er ganske sikker på at jeg ble gravid 13. november, for vi hadde lite sex den perioden der, så enten da eller mellom 6-13 november, men det var dag 9-15 og jeg føler det er liten sjangse for det da jeg hadde el på dag 16 i oktober :p
Men uansett så hører jeg på han og gleder meg over 3 dager nærmere 12. uke :D
 
æsj, sitter på jobb med ekstrem halsbrann fordi jeg bare MÅTTE spise noen pizza stykker til middag, kvalmen har vært til stede hele dagen og jeg holder på å sovne stående.
5 av 7 er ute på julebord og de andre to sitter i hver sin leilighet.. Vil hjem å soooove :p
 
Jeg å! :O hele tiden!! Å det er bare vann som duger! Har aldri likt vann noe særlig før!
godt det er den veien da:p
vann er syyyyykt godt noen ganger!!! skulle ønske det var like godt hele tiden!!
 
Back
Topp