Klager mest til mor

Foxy84

Gift med forumet
Har en sønn på 5 som jeg føler alltid klager pp noe når han er rundt meg...klager da mener jeg vondt i hode,bein,arm,mage etc. Han gjør ikke det rundt far, farmor,farfar og ikke mye mot bestemor.
Ikke tro jeg ikke tar det alvorlig... jeg vet at han har vokse smerter i beina...og kan få vondt i magen innimellom...

Men..jeg føler at han klager mest rundt meg, og innimellom blir det litt deprimerende..om dere skjønner he he (han er i form, og seksundet etter han klager på noe flyr han ut døra og leker og glemmer alt.
Jeg gir han heller ikke så mye oppmerksomhet rundt dette, så jeg legger ikke opp til mer oppmerksomhet rundt dette.

Huff..litt vanlige å forklare meg,men er det fler som føler at barn klager/syter mest rundt mor?
 
De klager til de de er tryggest på:Heartblue Er vel litt det samme med oss voksne det?:Heartblue Kan være slitsomt ja.. Men for en tillitserklæring:Heartblue Trøst, vær der og snakk med han er mitt råd :)
 
Jepp, sønnen på 4,5 år er helt lik... Litt klaging til pappaen også, men stort sett ingen andre - bare masse til meg. Har ingen gode råd, selv bare håper jeg det gir seg snart:p
 
Back
Topp