xhellielea22
Betatt av forumet
Her er det lov til å slippe ut alt stresset. Kjekt å ha en "søppelkasse"-tråd her inne hvor vi kan gi slipp på alt som plager oss. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tror jeg blir en fornuftig plasseringSkal jeg legge den på topptråder?![]()
Mannen jobber til kl. 16, middagen står ferdig på bordet kl. 16.30 og han ringer 16.30 og glemte å se på klokken å gå hjem.. ARGH! Kommer hjem 17.10 og legger seg på sofaen, mens jeg sitter der kvalm og gir lille middag :O
Sitter nå på legevakta pga bløndninger å litt smerter :-( håper det går bra men får en veldig dårlig følelse :-(
Takk. Håper jeg og så får vi se hva legen sier og gjør.Ånei!Stakkars deg! Krysser fingrene for at det bare er falsk alarm så får du ha lykke til!
![]()
Sitter nå på legevakta pga bløndninger å litt smerter :-( håper det går bra men får en veldig dårlig følelse :-(
Masse lykke til!!
Masse lykke til !!Sitter nå på legevakta pga bløndninger å litt smerter :-( håper det går bra men får en veldig dårlig følelse :-(
Så trist, RP91 - føler med deg! KlemSå ser nok mørkt ut for min del :-(
Så ufattelig tristSå ser nok mørkt ut for min del :-(
Så ser nok mørkt ut for min del :-(