xhellielea22
Betatt av forumet
Her er det lov til å slippe ut alt stresset. Kjekt å ha en "søppelkasse"-tråd her inne hvor vi kan gi slipp på alt som plager oss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det tror jeg blir en fornuftig plasseringSkal jeg legge den på topptråder?
Mannen jobber til kl. 16, middagen står ferdig på bordet kl. 16.30 og han ringer 16.30 og glemte å se på klokken å gå hjem.. ARGH! Kommer hjem 17.10 og legger seg på sofaen, mens jeg sitter der kvalm og gir lille middag :O
Skal jeg legge den på topptråder?
Sitter nå på legevakta pga bløndninger å litt smerter :-( håper det går bra men får en veldig dårlig følelse :-(
Takk. Håper jeg og så får vi se hva legen sier og gjør.Ånei! Stakkars deg! Krysser fingrene for at det bare er falsk alarm så får du ha lykke til!
Sitter nå på legevakta pga bløndninger å litt smerter :-( håper det går bra men får en veldig dårlig følelse :-(
Masse lykke til!!
Masse lykke til !!Sitter nå på legevakta pga bløndninger å litt smerter :-( håper det går bra men får en veldig dårlig følelse :-(
Så trist, RP91 - føler med deg! KlemSå ser nok mørkt ut for min del :-(
Så ufattelig trist dette var ikke noe kjekt å høre!! Sender en klem <3Så ser nok mørkt ut for min del :-(
Så ser nok mørkt ut for min del :-(