Klage..Sutre..Grine...

xhellielea22

Betatt av forumet
Her er det lov til å slippe ut alt stresset. Kjekt å ha en "søppelkasse"-tråd her inne hvor vi kan gi slipp på alt som plager oss. :)
 
I drømmene mine for tiden er jeg så sinna. Og jeg skulle møte min kjære senere i dag og overraske han med ny frisyre, meen så sier sjefen hans at han må jobbe overtid.. :mad::mad:
 
Mannen jobber til kl. 16, middagen står ferdig på bordet kl. 16.30 og han ringer 16.30 og glemte å se på klokken å gå hjem.. ARGH! Kommer hjem 17.10 og legger seg på sofaen, mens jeg sitter der kvalm og gir lille middag :O
 
Mannen jobber til kl. 16, middagen står ferdig på bordet kl. 16.30 og han ringer 16.30 og glemte å se på klokken å gå hjem.. ARGH! Kommer hjem 17.10 og legger seg på sofaen, mens jeg sitter der kvalm og gir lille middag :O

Ahhh, den er kjip! :(
 
Sitter nå på legevakta pga bløndninger å litt smerter :-( håper det går bra men får en veldig dårlig følelse :-(
 
Sitter nå på legevakta pga bløndninger å litt smerter :-( håper det går bra men får en veldig dårlig følelse :-(

Masse lykke til!!
 
Sitter nå på legevakta pga bløndninger å litt smerter :-( håper det går bra men får en veldig dårlig følelse :-(

Å nei..Lykke til:-(
 
Det som irriterer meg akkurat nå er at jeg ikke får byttet profilbildet. Det har nok irritert meg siden i går kveld. Fordi det er svært ironisk at sutretråden skal ha bilde av en happy blomst som velkomst. -_-
 
Takk jenter <3 Ferdig på legevakta. Ble undersøkt og avga urinprøve. Dem tok to tester hvor begge ble negative, var jo ikke så tissatrengt så dem fikk jo ikke så mye urin men legen syntes det var veldig rart at dem ble negative, for selvom jeg har mistet så skulle dem jo vært posetive. Er jo under en uke siden jeg selv fikk to posetive tester. Kan være at det døde mer eller mindre med en gang og brukt litt tid på å komme ut. Men han ville at jeg skulle til fastlege i morgen for å ta mer prøver å undersøke litt mer siden hele greia var veldig uforklarlig og uvanlig. Fått time der kl 10 i morgen. Fikk jeg sterke smerter eller veldig kraftig blødning skulle jeg ta kontakt med legevakta igjen.
 
Back
Topp