Klør på puppene!!!!!!!!!!!!!!

LadyMom

Gift med forumet
Jeg holder på å klø meg ihjel på puppene!! For et par dager siden var det på høyre pupp, å nå er det den venstre! Så er jeg så vond og sår..... [:(]  Kan dette ha noe med graviditeten å gjøre? [&:]
 
Hm... jeg har ikke merket noe til det. Jeg har bare utrolig ømme pupper jeg...
 
er sikkert pga graviditeten! Kan være puppene som vokser, da klør det.Husker sist graviditet, da klødde det og da vokste de for jeg fikk strekkmerker der
 
Eghar det akuratt likt.. Klør og har veldig vondt i den ene puppen. Så det har nok noe med graviditeten og gjøre. Leste en plass at kroppen forbereder seg fettlagrene øker og detdannes nye melkeganger.
 
Er nok puppene som vokser, og huden som strekker seg...
I mitt første svangerskap hadde jeg ikke et eneste strekkmerke på magen etter 8 mnd. Den siste mnd klødde jeg meg ihjel på magen, og endte opp med en mage full av strekkmerker [&o]
 
Oi oi, smør de godt da. Masse krem (ikke bruk noe veldig parfumert, apo base er perfect).
Ja jeg vet at noen sier at det ikke hjelper, men jeg smurte magen min i forrige graviditet og ikke puppene. Fikk 0 strekkmerker på magen og en god del på puppene. Så hjelper det å smøre når det klør og.
 
Det kan ha noe med sv å gjøre, hvis de vokser slik at det strekker i huden, kan det begynne å klø i huden. Det skjedde med svigerinna mi. Hun fikk tilslutt svangerskapskløe...[&:]
 
Så vemmelig da.. jeg holder på å klø meg ihjel på hele ryggen jeg da. Når jeg bøyer meg, ligger i senga, dusjer.. holder på å klikke vøtt [8D]
 
What???????????+ Strekkmerker på puppene??????? NEIIIIII!!! Stakkers små! Ikke nok med at de er bittesmå, men i tillegg skal de få merker!! [:(][:(][:(]
 
Er jo noe som heter svangerskapskløe...
Jeg klør sinnsykt på leggene... virkelig.. kommer aldri til å kunne gå i shorts og skjørt igjen...
Ser helt jævlig ut!!
 
ORIGINAL: Kraaka

Er jo noe som heter svangerskapskløe...
Jeg klør sinnsykt på leggene... virkelig.. kommer aldri til å kunne gå i shorts og skjørt igjen...
Ser helt jævlig ut!!

 
Jo, det kan du! Jeg har alltid klødd mye på leggene i perioder. En gang hadde jeg brannkopper og såg HELT JÆVLI ut! Da trodde ikke jeg at jeg heller kunne vise meg med bare legger igjen. Men skorpene og arrene gikk bort [:)] 
Et lite tips er å bruke en saks til å klø med [&:] Det er i allefall sinnsykt godt der og da. Hehe
 
ORIGINAL: mammamilla

Jeg klør, har fått strekkmerker også [:'(]

 
Nå?? Fått strekkmerker nå?? Så tidlig.... nå må jeg nesten sjekke når jeg legger meg ikveld! grøss
 
hm, jeg har ikke noe særlig kløe, men kvise utbrudd på puppene, det har jeg. Av alle ting.... Ellers har jeg mer kviser enn vanlig, til stor forargelse.
 
M
 
13+2
 
ORIGINAL: Miss M27

hm, jeg har ikke noe særlig kløe, men kvise utbrudd på puppene, det har jeg. Av alle ting.... Ellers har jeg mer kviser enn vanlig, til stor forargelse.

M

13+2

 
Har har heldigvis ikke fått noe særlig mer kviser enn vanlig (var VELDIG plagt med det før). Men har fått endel kviser på brystet. har jeg aldri hatt før....
 
ORIGINAL: ladylovelylux

ORIGINAL: mammamilla

Jeg klør, har fått strekkmerker også [:'(]


Nå?? Fått strekkmerker nå?? Så tidlig.... nå må jeg nesten sjekke når jeg legger meg ikveld! grøss

 
På puppene har jeg fått strekkmerker..
Men føler ikke dem har vokst egentlig..
Har fått masse lyse strekkmerker, lite pent [:'(]
 
Back
Topp