Klær

lillemy06

Forelsket i forumet
Hvordan er det med dere? Kommer dere oppi klærne deres ennå?
Jeg går fortsatt rundt i joggebukser. Det er det eneste som passer. Mammabuksene er for store og mine vanlige bukser for små....
 
Jeg er utrolig heldig og veier mindre enn det jeg gjorde før jeg ble gravid. Men kroppsfasongen min har forandret seg noe. Det virker som om jeg har blitt bredere over hoftene så bukser er et problem. Har ett par som passet sånn noenlunde. Men gidder ikke kjøpe for mye nytt før vekta stabiliserer seg.
 
Jeg har det luksusproblemet at jeg er minus 15 kilo kontra vekten da jeg ble gravid. Gikk aldri opp i vekt da jeg var gravid pga hyperemesis så jeg må ut og kjøpe klær som passer siden alt jeg har er for stort
 
Heldige dere er da:)
 
Jeg dasser rundt i joggebukser på dagtid og bruker gravidbuksene mine når jeg skal ut. Kommer neppe inn i de gamle buksene. Var veldig tynn rett etter fødselen men kiloene kom raskt tilbake gitt. Håper jeg snart har overskudd og tid til noe annet enn trilleturer.
 
Har gått ned to buksestørrelser i forhold til før graviditeten og jobber meg lengre ned i vekt, så har kun kjøpt fire bukser til nå. Kjøper heller fler når vekta stabiliserer seg mer :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Jeg passer de gamle klærne! :) gubben holder på å bygge huset vårt på kveldstid etter arbeid, så jeg hhar strengt tatt vært alenemor i starten, og da har jeg rett og slett ikke fått i meg noe særlig med mat.. Fikk heldigvis spist masse i jula, så humøret har vært på topp! Men selv om vekta er ca nede på startvekt har kroppen forandret seg.. føler meg slapp i fisken :p
 
Litt under en uke etter fødselen fikk jeg SKVIST meg inn i mine gamle bukser. De passer, men jeg får "muffinsfasong" i de. Nå i julen har jeg lagt på meg ganske mye også føler jeg, så må nesten ta meg sammen og se om jeg klarer å få vekk valkene over buksekanten..
 
Her veier jeg det samme som før jeg ble gravid! Så går rundt i mine gamle klær:p
Blir ikke mye tid til mat når lillebror har kolikk og skal bæres hele tiden på kveldene, og på dagtid når han sover, så er det å leke og få kvalitetstid med storebror!
 
Vekta er tilbake der jeg var før graviditet, men er ikke like fast lenger og det merkes på klærne.
 
Langt ifra tilbake i mine gamle klær! Fortsatt 17 kg igjen! Går sakte, men sikkert riktig vei :)
 
I går kjøpte jeg meg ei dongeri med stretsh på hm. Kosta bare 99 kr, så helt greit å ha til jeg kommer inn i mine vanlige bukser.
 
Jeg bruker fortsatt mammaklærne selv om jeg veier 10 kilo mindre enn før. Men magen er fortsatt der, så det er litt trangt i de gamle buksene. Jeg må kanskje rett og slett kjøpe nye siden jeg har forandret fasong som det ser ut.
 
La på meg 20kg, har 4 kg igjen, å får på meg de gamle klærne..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hvordan er det med dere? Kommer dere oppi klærne deres ennå?
Jeg går fortsatt rundt i joggebukser. Det er det eneste som passer. Mammabuksene er for store og mine vanlige bukser for små....
Om det er noen trøst kommer jeg fortsatt ikke inn i klærne mine og mi er 11 mnd;) Vanskelig å få kroppen helt på plass igjen, altså. Særlig om man har gått opp en del… Men joggebukser er jo digg uansett;)
 
Jeg gikk opp 24kilo, å har gått ned 15 kilo nå, men går fortsatt rundt i gravidbukser ;)
 
Godt å høre at flere sliter med samme problem. :) kanskje jeg skal benytte anledningen og bytte stil. Kanskje begynne å gå med skjørt. Slike bomull skjørt s er in nå.
 
Selv om jeg veier mindre enn før jeg ble gravid, så har kroppsfasongen endret seg. Hjemme daffer jeg rundt kosebukse. Merker at jeg har blitt mer voksen, føler at mye av de gamle klærne mine er veldig lite voksne. Jeg gleder meg til å fornye garderoben.
 
Går også bare i joggebukser, og gleder meg veeldig til jeg passer inn i dongeribuksene mine igjen! Har begytn på Grete Roede, for jeg vet kiloene ikke går av av seg selv. Håper jeg begynner å nærme meg trivselsvekten om et par måneder. :)
 
Back
Topp