Klær til barnehagen

Monpia

Andre møte med forumet
Gutten min begynner i barnehagen nå i august, og jeg ble nesten litt småstressa når jeg kom på at jeg ikke har handlet inn noe utstyr enda. Jeg lurer på om det er noen her som har noen tips til regntøy og skotøy i god kvalitet som ikke er alt for dyrt? Og eventuelle andre lure utstyrstips? ;)
Jeg har såklart googlet litt, men det er jo en jungel der ute..
 
Har vært fornøyd med regnsett fra reflex, og storebror har fra kappahl som vi og er fornøyd med.
Ellers har snuppa ett par vanlige støvler fra salg og ett par joggesko. Når det blir mer høst/vinter skal vi kjøpe dockboots til henne.
Ellers har vi erfart at det dyreste ikke trenger å være best, og det kommer ann på ungen, hvor man bor og om det er en naturbarnehage/friluftsbarnehage eller ikke :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Til de minste anbefaler jeg reima tec dress, denne er vanntett og da trenger du ikke kjøpe regnklær. Mye bedre med dress en regnklær. Når de er så små pleier jeg også å anbefale å kjøpe høye goretex sko sånn en mest mulig kan bruke dette i stede for støvler, synes støvler skal brukes minimalt da disse sjeldent er gode på føttene til de små. Jeg har god erfaring med ecco og superfit sine sko.
Og sjekk nettet og andre butikker nå, mange har begynt sommersalget og en kan gjøre mange gode kupp:)
 
Jeg har handlet ticket to heaven regndresser og reima tec på tilbud nå, samt gummistøvler og overtrekksbukser. Har også handlet litt ull fra crazysalget til Ugly children. Kjøper halvhøye goretex mot høsten.
 
Tusen takk for tips! Dockboots har jeg aldri hørt om, må googles ;)
 
Jeg har også vært veldig fornøyd med reima... Det koster litt ekstra, men følg med på kampanjer, man kan gjøre gode kupp! :)

Ellers har jeg også vært fornøyd med kaxs fra Kappahl :) et godt alternativ til en rimeligere penge ;)


Fra appen
 
Back
Topp