Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke kjøpt noe ennå, og mye kan nok arves fra storebror [emoji4] men en ting jeg SKAL ha denne gangen, er bedside crib! Selv om den blir brukt i forholdsvis kort tid, skal jeg investere i det[emoji4]
Ååå, det var gull verdt for oss! Sov der til hun var 7 mnd! (Hun rulla ikke før hun var 7-8 mnd, krabba når hun var 9 og gikk når hun var 12= vi fikk brukt den lenge!)Ikke kjøpt noe ennå, og mye kan nok arves fra storebror [emoji4] men en ting jeg SKAL ha denne gangen, er bedside crib! Selv om den blir brukt i forholdsvis kort tid, skal jeg investere i det[emoji4]
Ååå, det var gull verdt for oss! Sov der til hun var 7 mnd! (Hun rulla ikke før hun var 7-8 mnd, krabba når hun var 9 og gikk når hun var 12= vi fikk brukt den lenge!)
Samme her ... [emoji3]Hvis jeg venter ei jente så har jeg alt jeg trenger fra før! Hun ble født juli 2016, så da passer både sommerklær, dresser og ullklær jeg har liggende! Blir det gutt så må det handles en del klær, så jeg venter til jeg vet kjønn
Den er gull verdt . Hadde det på første mann og den skal brukes på nr 2 ogsåIkke kjøpt noe ennå, og mye kan nok arves fra storebror [emoji4] men en ting jeg SKAL ha denne gangen, er bedside crib! Selv om den blir brukt i forholdsvis kort tid, skal jeg investere i det[emoji4]
Vi tenker på søskenvogn, bilstol og juniorseng til blivende storesøster som skal få eget rom nå om ikke så alt for lenge [emoji14]
Må også ha litt flere nyfødt klær, jeg gav bort omtrent alt til bestevenninna mi som har termin i disse dager, lite visste jeg at jeg skulle bli gravid på første forsøk nå i høst [emoji14]