Kjente jeg ble litt

Etterpåklatten2017

Flørter med forumet
irritert i dag, satt på sykehuset å venta på å komme inn med jentungen,så sitter det ei til dame der. Så sier hun til meg, hvor langt er du på vei? Svarer 5 mnd, så blir hun helt sjokka, oi da er du svær trodde du snart skulle føde!!!! Magen min er ikke svær i det hele tatt, synes selv den er liten, har lagt på meg 1-2 kg å jeger/var normalvektig før jeg ble gravid. Hva f... får helt ukjente folk til å si sånn
 
Oh my.... jeg ville ha blitt så lei meg... folk altså. Hvem spurte dem om meningen!?!?
 
Fikk samme kommentar fra ei i familien igår... Jeg har stor mage, men tror ikke jeg er unormalt stor, ligger under på symfysemålet. Man må bare la det prelle av som vann på gåsa
 
Ble ikke lei meg, vet selv at jeg ikke er stor eller har stor mage, men synes folk er så rare av og til. Hva om hun hadde sagt det til noen som faktisk ble lei seg, å hva glede har ei ukjent dame med å gå å si sånn til andre. Svarte henne bare med at det er jeg faktisk ikke enig med deg i, synes jeg har liten mage jeg. Så kan hun bare synes det hun vil:dance011
 
Folk eier ikke skam altså! Ikke hørt noe slikt selv. Har fått noen kommentarer, men de har kun vært positive. En på jobben sa jeg var så vakker gravid og det var hyggelig å høre. Har man ikke noe positivt å si bør man ikke si noen ting.
 
Fikk spørsmål om jeg var gravid når jeg var typ 5 uker på veg. Jeg sa nei da det ikke var offentlig enda. Dama sa "ånei så du er bare feit da"
Det er noen mennesker det skulle vært skuddpremie på :)
 
Fikk spørsmål om jeg var gravid når jeg var typ 5 uker på veg. Jeg sa nei da det ikke var offentlig enda. Dama sa "ånei så du er bare feit da"
Det er noen mennesker det skulle vært skuddpremie på :)

DET tror jeg er noe av det frekkeste jeg har lest! [emoji15] Hva f*** feiler det enkelte?!
 
Kan garantere at det ikke er vondt ment, men kan helt klart forstå at det oppfattes sånn.
Hun ville bare frem til at hun var like stor/liten når hun var høygravid som jeg er nå, jeg ble ikke lei meg for jeg vet med meg selv at jeg ikke er stor, har heller ikke lagt på meg mye, men om noen sier det til noen som har komplekser for kroppen sin. Synes at folk skal holde seg for gode til å si sånn til folk for de vet jo aldri hvordan de tar det. Er bare snakk om å tenke litt lengre en nesen rekker. Jeg liker magen min å synes den er søt så skal mye til for at jeg blir fornærmet, men det kunne jo vært at jeg ikke var fornøyd med kroppen min. Jeg er helt for at folk skal være ærlig å si det dem mener, men ikke akuratt om en gravid kropp
 
irritert i dag, satt på sykehuset å venta på å komme inn med jentungen,så sitter det ei til dame der. Så sier hun til meg, hvor langt er du på vei? Svarer 5 mnd, så blir hun helt sjokka, oi da er du svær trodde du snart skulle føde!!!! Magen min er ikke svær i det hele tatt, synes selv den er liten, har lagt på meg 1-2 kg å jeger/var normalvektig før jeg ble gravid. Hva f... får helt ukjente folk til å si sånn


Enkelte folk har ikke så mye sperrer når det gjelder å kommentere på gravide sine kropper [emoji13] Jeg har vært (veldig) stor i alle mine svangerskap. Med eldstejenta så fikk jeg også enormt mye vann i kroppen, og etter en del sleivete kommentarer fra naboer og andre så sluttet jeg omtrent å dra ut av huset til slutt... ☹️ Jeg følte meg som et troll og orket ikke å treffe folk [emoji13]
Ikke for at det ble så mye bedre etter at hun var født heller, fikk flere kommentarer på kroppen min hvor stor jeg var etter at hun var født også... [emoji17][emoji34]
 
Fikk spørsmål om jeg var gravid når jeg var typ 5 uker på veg. Jeg sa nei da det ikke var offentlig enda. Dama sa "ånei så du er bare feit da"
Det er noen mennesker det skulle vært skuddpremie på :)

Er det mulig? Så frekt! Det der hadde jeg virkelig reagert ganske kraftig på! Hadde sagt akkurat hva jeg mente om å få høre jeg var feit! Hadde det vært en jeg kjenner, så hadde jeg i tillegg vist hva jeg mente om slik oppførsel ved å holde avstand en stund etterpå. Slikt går bare ikke an å overse!
 
Er det mulig? Så frekt! Det der hadde jeg virkelig reagert ganske kraftig på! Hadde sagt akkurat hva jeg mente om å få høre jeg var feit! Hadde det vært en jeg kjenner, så hadde jeg i tillegg vist hva jeg mente om slik oppførsel ved å holde avstand en stund etterpå. Slikt går bare ikke an å overse!

Det var en kunde i butikken der jeg jobber, hu fikk beskjed om å dra til helvete og å komme seg ut av butikken :p var rimelig forbanna. Sånn sier man liksom bare ikke
 
Det var en kunde i butikken der jeg jobber, hu fikk beskjed om å dra til helvete og å komme seg ut av butikken :p var rimelig forbanna. Sånn sier man liksom bare ikke

Et eksempel på at kunden ikke alltid har rett [emoji23] Hadde blitt like forbanna! Noen har bare ikke filter. Håpløst det der. [emoji15]
 
Jeg skjønner liksom ikke hva som er feil med enkelte heller jeg :p det kunne ikke falt meg inn å si noe sånt til noen

Så enig! Og hvorfor bør folk bry seg og åpne kjeften når det som kommer ut bare er slemt og frekt? Jeg syns man heller bør tenke seg om to og tre ganger før man kommenterer andres kropp. Samme gjelder dem som kommenterer ting de ikke har noe med, som når folk bør bli gravid fordi klokka tikker og det der. Fikk den bare få uker etter en spontanabort før jeg ble gravid igjen, og den som kom med den har holdt en rimelig lav profil rundt meg siden. Filter er noe de fleste barn lærer seg og får etter hvert, men noen voksne har fortsatt ikke klart å få det.
 
*Rister på hodet og blir litt oppgitt*.... Er dessverre ikke overrasket, har opplevd flere rare kommentarer gjennom disse tre svangerskapene. Folk tror at de har rett til å kommentere alt som har med svangerskap/fødsel/barseltid/barn å gjøre...
 
Fikk spørsmål om jeg var gravid når jeg var typ 5 uker på veg. Jeg sa nei da det ikke var offentlig enda. Dama sa "ånei så du er bare feit da"
Det er noen mennesker det skulle vært skuddpremie på :)

Det er så sykt å si noe sånt at jeg tror ikke jeg hadde blitt sur engang! Jeg tror jeg måtte ha bedt henne med på kafé bare for å få vite hva det er som får henne til å si sånt til folk, og hva andre syke ting det er hun går rundt og sier[emoji23]
Okei, hadde nok sikkert ikke gjort det. Hadde nok heller blitt ganske stum og sur. Men det hadde vært artig!
 
Back
Topp