Kjenner ingenting -.-

Februarprinsesse16

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Jeg har vært såååå spent og gira i dag! Ble strippet for 7timer siden og er moden osv. Men jeg hadde forventet meg noen slags smerter men merker ikke noe forskjell, er helt normal. Så da hjalp det sikkert ikke :( Nedtur..
 
Her tok det ca 24 timer etter stripping før fødselen startet, og da kjente jeg ingenting i mellomtiden :)
 
Jeg har vært såååå spent og gira i dag! Ble strippet for 7timer siden og er moden osv. Men jeg hadde forventet meg noen slags smerter men merker ikke noe forskjell, er helt normal. Så da hjalp det sikkert ikke :( Nedtur..

Hvordan går deymt, skjer det noe mer? :)
 
Hvordan går deymt, skjer det noe mer? :)
Det var ingenting før i går, på kvelden begynte murringer i korsryggen,halebeinet og låret. Klokken 11 i dag fikk jeg sterke mensenaktig smerte over halebeinet som stråler ned i venstre bein denne gang. Har vært uregelmessig heledagen så håper på at det skal bli bedre nå som barnet er lagt og jeg kan endelig slappe av litt :) men har ikke troen.....
 
Det var ingenting før i går, på kvelden begynte murringer i korsryggen,halebeinet og låret. Klokken 11 i dag fikk jeg sterke mensenaktig smerte over halebeinet som stråler ned i venstre bein denne gang. Har vært uregelmessig heledagen så håper på at det skal bli bedre nå som barnet er lagt og jeg kan endelig slappe av litt :) men har ikke troen.....

Krysser fingrene for at d blir resultater etterhvert da :):happy:
 
Det var ingenting før i går, på kvelden begynte murringer i korsryggen,halebeinet og låret. Klokken 11 i dag fikk jeg sterke mensenaktig smerte over halebeinet som stråler ned i venstre bein denne gang. Har vært uregelmessig heledagen så håper på at det skal bli bedre nå som barnet er lagt og jeg kan endelig slappe av litt :) men har ikke troen.....

Hvordan går det? Merket noe mer?:)
 
Har hatt farget slim og utflod i heledag, murringer i ryggen, nedpress både forran og bak :p Men ikke noe sånn "nå skjer det" .
Hadde håpet det skjedde noe snart beina mine er så ille nå, værre enn noen gang :(

Det kan jammen ikke være lenge til da :D har du mye vann i beina?
 
Back
Topp