Kjenner du liv?

Uke 17+2 i dag. Kjenner ingen liv enda. Vet ikke hva jeg skal kjenne etter heller.. Når bør man senest kjenne liv? :)
 
Ja :) kjent det noen uker nå, og kjent spark 1 gang utpå magen! Var ikke forventet og skvatt da et lite ninjaspark touchet håndflata mi :-D er 17+1 nå :)
 
Jeg er 19+4 og har fortsatt ikke kjent noe såvidt jeg vet...Han var veldig aktiv på ultralyd i uke 12 og 17, men har morkaken foran og er førstegangs så får vel bare vente. Håper jeg også får gleden av spark snart :Heartred

Oppdatert: 20+4 og fortsatt ikke spark...Liker ikke å vente på dette...Vil kjenne nå!
 
Last edited:
Har kjent liv siden uke 13/14, men var ikke sikker på at det var det det var på den tiden. Men etterhvert som ukene gikk, og at jeg nå er sikker på at det er babyen jeg kjenner, så er jeg sikker på at det var det samme jeg kjente i uke 13/14 og utover :) Det kjennes likt ut, bare at nå er det oftere(flere ganger om dagen) + at jeg kjenner det enda bedre/sterkere! Til og med utenpå :) Jeg har morkaka foran.
 
Har kjent mer og mer de siste ukene, litt av og på. Mannen lå på magen min, og kjente det også en gang. Han syntes det var veldig gøy! Kjenner den dytter/sparker relativt "kraftig", og at den snur seg og slår i blæra. Spes om den er full... :D
 
Ja :) kjente første gang i uke 16 helt tydelig. Har morkaka foran også. Nå i uke 19+5 kjenner jeg tydelige spark, også utenpå :)
 
Nei. Er 18+6 i dag og første gangs gravid ☺ håper på å kjenne noe liv snart ☺
 
Er førstegangs, men lurer på om jeg kan ha kjent noe mens jeg har gått og jobbet?
Vi får ikke ha lyd på telefonen, så den står kun på vibrasjon og henger rett foran magen. Noen ganger har det kjent ut som om mobilen vibrerer, men det har den ikke gjort. Kan det være babyen som gjør at jeg kjenner vibrasjon? Eller høres detta helt på jordet ut? :p
Er 16+1 i dag :)

Når jeg kjente spark første gang så var det ingen tvil om hva det var. Hadde kjent mye rart i magen før det, som jeg tenkte kanskje kunne være barnet. Men når sparka først kom var det ingen tvil! Her kjenner jeg det kun på kvelden når jeg har lagt meg
 
Har kjent små dult siden uke 18 tror jeg. Fikk vite at jeg har morkaka foran, men nå har det blitt mer tydelige dult. Kan ikke forstå hva annet som dulter inni der :p

Nei, er 20+5 nå og begynner å bli ganske sikker på at det er frøkna som sparker/beveger seg :)
 
Nå kjenner jeg mye liv er 19+1 idag :p
( Fikk vite at morkaka lå bak denne gangen) ikke gjort det de to forgje gangene ;)
 
Når jeg kjente spark første gang så var det ingen tvil om hva det var. Hadde kjent mye rart i magen før det, som jeg tenkte kanskje kunne være barnet. Men når sparka først kom var det ingen tvil! Her kjenner jeg det kun på kvelden når jeg har lagt meg

Har ikke tvil lenger nå :) noen dager etterpå kjente jeg ordentlig spark! Var på oul i dag, og morkaka lå bak, så ikke så rart jeg har kjent såpass tidlig selv om jeg er førstegangs :)
 
Har ikke tvil lenger nå :) noen dager etterpå kjente jeg ordentlig spark! Var på oul i dag, og morkaka lå bak, så ikke så rart jeg har kjent såpass tidlig selv om jeg er førstegangs :)

Åå så kjekt! Er så deilig å kjenne spark :) begynte selv å kjenne spark allerede når jeg var 14+5! Er også førstegangs :) men jordmor mener jeg er lengre på vei enn hva jeg tror! Har ikke vært på ul da jeg er i thailand. Men har fått ny time med en gang jeg er kommet hjem :)
 
Har endelig begynt å kjenne 'noe'. Det kjennes ut som "leamus" på en måte, og kommer i rykk og napp. Har aldri kjent dette før, så tror det må være lillemor i magen:)

Er 21+2.
 
Jeg er 19+4 og har fortsatt ikke kjent noe såvidt jeg vet...Han var veldig aktiv på ultralyd i uke 12 og 17, men har morkaken foran og er førstegangs så får vel bare vente. Håper jeg også får gleden av spark snart :Heartred

Oppdatert: 20+4 og fortsatt ikke spark...Liker ikke å vente på dette...Vil kjenne nå!

Forstår det godt! Er 21+2, og har ikke kjent noe før denne uka. Og det er lite alså! Men forstår at det er babyen:)
 
Ja 22+3.. :) kjent spark siden uke 14 ca. Men veldig svakt,først nå hun har begynt å å ta i :) storebror var mer voldsom haha..
 
Forstår det godt! Er 21+2, og har ikke kjent noe før denne uka. Og det er lite alså! Men forstår at det er babyen:)

Er 21+2 nå, fortsatt ingenting - men kanskje jeg bare ikke kjenner etter godt nok? Får håpe det kommer seg snart :)
 
HAr kjent spark siden uke16. Nå er det hele dagen og mannen kjenner det også hver dag :Heartred Er nå 19+2.
 
Back
Topp