Kjemisk graviditet..

Eskimoen

Gift med forumet
Hvis jeg teste positivt i morgen, er liksom mulighetene for kjemisk graviditet borte da, eller kan det fortsatt være det?
 
Kjemisk graviditet har ikke noe med falsk positiv å gjøre eller rester fra HCG sprøyter, du kan ha kjemisk etter testdatoen også, så det bør du ikke tenke på. Men ofte så har mange kjemisk når de ikke hvet det, dvs at de får mensen et par dager etter tiden og ikke tenker noe mer over det, eller de kan få mensen til normal tid. Jeg fikk kjemisk graviditet bekreftet når jeg var under 5 uker på veg av min lege, men jeg kjønner at det ikke er enighet om dette her, men jeg betrakter det som kjemisk for da var egget festet noen dager før det glapp, og da har man my høyere HCG i kroppen. Jeg hører på min lege her slik at jeg betrakter den jeg hadde i august som kjemisk. Så derfor går jeg etter reglen dersom under 21 dager etter egguttak/el så er det kjemisk for meg. Men det er jo et grenseland hvor man skal kalle det kjemsik eller bare SA, kjemisk graviditet er en tidlig SA - det er definisjonen på dette og da har heller ikke hjerte begynt å slå, det starter ofte rundt uke 6.
 
Kjemisk graviditet er en tidlig sa....
Altså egget har festet seg men slippi taket, derfor har man rester av hsg i kroppen når man tester....
Veit ikke når grensen går på sa og kjemisk graviditet jeg....????? Kanskje noen andre har svaret.
 
Jeg testet posetiv på testdagen, men begynte å blø. Det ble kalt en kjemisk graviditet. Men vi aner jo ikke når egget glapp.
 
Hvis vi rekner med innsettdagen, er det rugedag 15... Satt inn fredag 7 mars, altså..
 
Krysser fingrene for deg
 
ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Venter i spenning [:D]
 
ORIGINAL: Nesing

Håper du kommer med en god nyhet nå, Babyhåp! Kjempespennende! [:)]

 
sign[:)]
 
Back
Topp