Kjemisk graviditet, når klaffet det?

Attpåskatt24

Flørter med forumet
Vi som prøver :)
Det kan sikkert være en million tråder om der her, men jeg trenger min egen. Lykken var stor når jeg stod med positiv test i hånda på lørdag. På tirsdag kveld spottet jeg, igår blødde jeg, og i dag silblør jeg. Venter svar på hcg, men det er jo ikke noe inni her. Er veldig trist, kjempeskuffet. Er det noe i det med økt fruktbarhet etter SA eller kjemisk? Hvor mange PP etterpå ble du gravid?❤️
 
Så leit å høre , Ja mange kan være mer fruktbare i tiden etter MA/SA og kjemisk . Jeg ble gravid to mnd etter MA , men endte igjen i MA september og ble gravid igjen oktober , men kjemisk . Er 8DPO nå så hvis det hadde klaffet hadde 3 pp . (Jeg har med vilje ikke telt med kjemiske min) så står 4pp på meg nå . Samtidig så fikser kroppen seg ganske raskt etter noe slikt for de aller fleste :Heartred
 
Da vi prøvde på vår første så satt han på 8pp, men vi hadde da også fått positive tester hele 3 ganger iløpet av de månedene. Og vår mini satt på første pp etter en sa.

Denne gangen så gikk det 1 pp mellom SA til den nye spiren satt :Heartred
 
Følger denne. Hadde kjemisk forrige mnd og har kjent på en skuffelse i meg siden og er redd at det betyr at det blir fortsatt vanskelig fremover :( Har tatt eltester og streken er fortsatt veldig sterk, enda jeg skal ikke ha el før 28/1 Men har lest mye at det er kroppen sin måte og «rydde» det som ikke var friskt, så håper det ordner seg neste gang for oss :Heartred:love017
 
Tja, jeg aner ikke om jeg har hatt noen kjemiske fordi jeg ikke tester før IKM, men har ikke blitt raskere gravid etter MA/SA. Har faktisk aldri prøvd så lenge som jeg har etter MA-en, og er fortsatt ikke blitt gravid (så vidt jeg vet). Sier det ikke for å være negativ, men for å gi perspektiv.
 
Mini satt den mnd etter en veldig kort kjemisk (kun en dag pos test)
Men denne gangen hadde jeg kjemisk i nov med 5 dager pos test, og har bare vært rot etter det :( helt ustabil og lang syklus med flere el topper, nå el topp på dag 6. Jeg håpet det skulle være som med mini at det da skulle sitte mnd etter men det gjorde det altså ikke. Så veldig begge erfaringene her ❤️
 
Følger denne. Hadde selv kjemisk i november og igjen nå i januar.. Så det var fint å lese erfaringer her :Heartred
 
De økte litt, men jeg synes det var litt treg økning. Dette var den sterkeste jeg fikk
20231216_175358.jpg
 
Jeg hadde en kjemisk i november , ny positiv test i desember :)
Så vidt jeg vet er alt bra med lille i magen og jeg er 10 + 2 i dag :)
 
Kjemisk i august, gravid på neste el i september og er 22+1 idag ❤️
 
Det er veldig forskjellig egentlig ❤️ eg mista i April og blei gravid igjen i mai, uke 37 nå :) men eg har også mista 2 ganger i Desember og ikkje blitt gravid igjen før April. Så det er vanskelig å sei om det er tilfeldig eller økt fruktbarhet. Eg vil tru det er meir tilfeldig, nokon gonger berre klaffe det, andre ikkje ❤️
 
Følger. Jeg hadde SA/kjemisk nå tidlig januar. Posetiv test 3 januar, begynte å blø som en vanlig mensen 10 januar.
Har forsatt posetiv graviditetsteste, men svak. Tror ikke jeg har hatt eggløsning enda. Så rar i kroppen.
Spent på hvordan syklusen blir denne pp :)
 
Følger. Jeg hadde MA 13.desember. Testet positivt på CB eggløsningstest to uker etter aborten, men fikk mensen nå 17. jan... Så det klaffet ikke for oss på første eggløsning etter abort. Hadde litt rar mens denne gangen, så veldig spent på om kroppen min er tilbake i normal syklus eller ikke, og hvor lang tid det tar før vi blir gravid igjen. Venter på eggløsning nå, og bare håper håper den sitter snart..<3
 
Back
Topp