Kjøper mannen bind/tamponger på butikken?

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Eller er dette fullstendig uaktuelt? Ikke når du er med men når han er på butikken helt alene ;) eller bare i det ærend å kjøpe nettopp bind eller tamponger :)
 
Han kan gjør det, og det er like morsomt hver gang. Ringer meg for å spør hvilket merke, farge osv. Føler seg virkelig på bærtur når han skal handle slikt:p
 
Han kan godt gjøre det. Han kjøpte feil en gang da, skulle ha bind, og han kom hjem med truseinnlegg;) Men nå går det problemfritt for seg, og han vet forskjell på hva som er hva og hvilke bind jeg foretrekker:)
 
Jeg er så nøye på at det blir rett sort, så foretrekker å gjøre det selv. Men om jeg ber han, så gjør han det. Jeg kan da godt ta bilde av pakke jeg vil ha, så finner han lett frem uten nøling og spørring :p
 
Ja, det gjør han. Er stort sett han som handler på butikken, så står bind/tamponger på lista så kjøper han det også.
 
Ja, det er en selvfølge han skal. Dette burde ikke mannen være flau over, mensen må vi kvinner ha. Slik er livet:) Og heldigvis er mannen helt enig i det :D
 
Han har gjort det en gang. Etter fødsel.
Har ellers ikke hatt behov siden jeg har enten spiral eller gravid. Mao null mensen her som oftest :p
 
Ja. Her er det stort sett mannen som handler i butikken, så tamponger og bind er ikke noe stress for han å ta med i handlekurven:)
 
Han slipper problemet siden jeg bruker cup istedefor :)
 
Kunne nok gjort det ja men jeg vil ha riktig :p så gjør det selv
 
Back
Topp