Kjøper /kjøpte dere inn flasker o.l før fødselen?

  • Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Kjøper/kjøpte dere inn flasker, MME o.l før fødselen, så dere har det i hus i tilfelle behovet melder/meldte seg?
 
Nei.... Ikke tenkt det kunne være lurt.... Heldigvis går det bra med amminga :)
 
Fikk et par flasker i sånne gratis babypakker. De er veldig i bruk fra og med i dag :/ amming går dritt aå pumper inntil videre.
 
Nei nei, det fikser vi hvis behovet oppstår. Det er så mye man seriøst ikke trenger, mye Nice to have, men ikke nødvendigvis need to have. Og man trenger ikke kjøpe alt før man ser hva man trenger....
 
Fått en del i baby boksene å har kjøpt 2 stk selv :) nr 1 var flaskebarn fra fødsel så er greit å ha i tilfelle ikke ammingen går.
 
Jepp! Jeg vet jeg kommer til å drikke vin i jula, pluss har vært nødt til å fylle på med litt ekstra på kveldstid med de to andre innimellom, da kveldsproduksjonen er litt dårlig, så flasker er på plass her i huset :)
 
Nei, satset på å få til ammingen like godt som med første, og så langt går det strålende. Svigers kjøpte likevel noen flasker til oss, og fikk et par i babyboksene, så vi har jo likevel om det skulle bli nødvendig.
 
Har kjøpt flasker pga ammeproblemer sist.
 
Nei. Blir noe sånt nødvendig får jeg sende mannen ut og kjøpe :p
 
Ja, men vi vet jo at det blir flaskebarn så for oss er det en selvfølge å ha det i hus :)
 
Back
Topp