*Kjønnet på babyene*

IIK! :D
Vi var på OUL idag, og bestemte oss HELT på tampen at vi ville vite kjønn likevel. Og til mitt store sjokk, så blir det en liten GUTT!<3 Var rimelig så sikker på at det ble jente nå også, men den lille stemmen i bakhodet hadde visst rett denne gangen ;)
 
IIK! :D
Vi var på OUL idag, og bestemte oss HELT på tampen at vi ville vite kjønn likevel. Og til mitt store sjokk, så blir det en liten GUTT!<3 Var rimelig så sikker på at det ble jente nå også, men den lille stemmen i bakhodet hadde visst rett denne gangen ;)
Gratulerer!! :) gleder meg til vår oul om to uker pluss :)
 
Gratulerer!! :) gleder meg til vår oul om to uker pluss :)
Du må ha lykke til når den tid kommer! Jeg var kvalm og spent hele dagen før timen. Og har flydd på en rosa (unnskyld, BLÅ) sky siden
 
Ja... I uke 12 sa gyn 75% sikkert gutt... I dag på 16 uker, knep lille bebis sammen beina hele tida, så fikk ikke sett... Til slutt sa gyn: "her må du være åpen for begge deler, for det bitte lille jeg klarer å få skimtet ligner nesten mer på jente en gutt!" Så da vet vi jo ingenting. :p
 
Her blir det gutt :)
 
Var på ul mandag og han mente det kanskje var jente men kunne ikke si sikkert pga navle strengen og bein som gikk i hundre :p så får se den 18 helt sikkert :)
 
Var på ul mandag og han mente det kanskje var jente men kunne ikke si sikkert pga navle strengen og bein som gikk i hundre :p så får se den 18 helt sikkert :)

Blir spennende å se da :)
Vil du at jeg skal vente med å føre deg på lista?
 
Gutt her :)
 
Back
Topp