Kiel tur! oppdatert 27 oktober!

jeg skal ha STOR koffert...har både liten middels og stor..å det er helt klart den store jeg skal ta med!
den store er MYE plass i...men sist jeg var i oslo(amokk på shoppin jah) måtte jeg kjøpe en ekstra sekk for å få med meg alt! pluss betale gebyr på nesten 500 for kofferten var maange kilo for tung, hehe
 
ORIGINAL: Black Beauty

Ang.musikken....så har ikke jeg så veldig mye ny Radio1 og listemusikk og sånn, så viss noen har noe musikk de vil ha spillt på mitt og Milly83 sitt fantastiske soundsystem så kan dere ta med det på en minnepinn så fikser vi litt nytt på playlisten og[;)] 


hihi, har høytalere ja... men mp3'en min med d fantastisk store minnet den er det verre med! den har takket for seg.
Men du har vel noen sanger på pcen din BB??
Ellers er d bare for dere andre å ta med ipod/mp3 spiller, minipc eller hva det måtte være, høytalerne passer til det meste. Er samme inngang på dem som på vanlige øretelefoner [:)]

Kjekt å ha!!!

Reiser til østlandet imorgen jeg! Sitter å speider ut i gangen på en monster haug med stæsj som er lagt oppi kofferten, og enda er ikke klærne til lille gutt pakket [&:]
Blir vel til at jeg må elle melle meg frem til hva jeg skal ha med i morgen [&:]
Hater å ha med meg for lite, det har jeg brent meg på føøøør [:'(]
 
ORIGINAL: Milly83

ORIGINAL: Black Beauty

Ang.musikken....så har ikke jeg så veldig mye ny Radio1 og listemusikk og sånn, så viss noen har noe musikk de vil ha spillt på mitt og Milly83 sitt fantastiske soundsystem så kan dere ta med det på en minnepinn så fikser vi litt nytt på playlisten og[;)] 


hihi, har høytalere ja... men mp3'en min med d fantastisk store minnet den er det verre med! den har takket for seg.
Men du har vel noen sanger på pcen din BB??
Ellers er d bare for dere andre å ta med ipod/mp3 spiller, minipc eller hva det måtte være, høytalerne passer til det meste. Er samme inngang på dem som på vanlige øretelefoner [:)]

Kjekt å ha!!!

Reiser til østlandet imorgen jeg! Sitter å speider ut i gangen på en monster haug med stæsj som er lagt oppi kofferten, og enda er ikke klærne til lille gutt pakket [&:]
Blir vel til at jeg må elle melle meg frem til hva jeg skal ha med i morgen [&:]
Hater å ha med meg for lite, det har jeg brent meg på føøøør [:'(]

 
ja, jeg har med pc og masse musikk[;)] er ikke helt sikker på hvor mye, men har blitt noen giga etterhvert.
så viss noen flere har med så er det bare å legge de inn her så slipper vi å bytte om på spillere for å skifte sanger
 
Hadde aldri trodd jeg skulle si det, men
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det er bare 4!!! dager igjen
 
ORIGINAL: Black Beauty

nå lurte jeg veldig på hva du skulle si[:D]


 
Ha ha ha, ikke sant[:D][:D]
Og så var det sååå kjedelig det jeg sa da[X(][&:]
 
jeg tror kanskje jeg får avbestillt flybilletten min likevel..så sandermamma: veit du om jeg får tilbake pengene for båtbilleten om jeg trekker meg?
er helt ødelagt, så tror ikke det er rette tidspungt å dra på fyllatur nå[&o]
 
Nei ikke avbestill nå,det er jo bare 4 dager igje n Cecilie[:(]
Hold ut snuppa
 
må nok bare holde ut...for gikk ikke likevel gitt...kunne få igjen bare 200,- av det billetten kosta, så det gidder jeg ikke siden jeg går i minus da...
men ikke forvent at humøret mitt er tipp topp da dere...håper det vil hjelpe med litt alko..men er redd det kan bli grining i fylla da:/(fjortissfyll, hehe)
selv om jeg har det litt bedre nå, så er jeg ganske ødelagt om dagen.
vært mye frem og tilbake med meg...det er jeg lei meg for...
 
ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

jeg tror kanskje jeg får avbestillt flybilletten min likevel..så sandermamma: veit du om jeg får tilbake pengene for båtbilleten om jeg trekker meg?
er helt ødelagt, så tror ikke det er rette tidspungt å dra på fyllatur nå[&o]

 
Hvis du trekker deg nå, så får du 50%av kjøpesummen tilbake. Sjekka på colorline.no nå..
 
 
ORIGINAL: *Sandermamma*

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

jeg tror kanskje jeg får avbestillt flybilletten min likevel..så sandermamma: veit du om jeg får tilbake pengene for båtbilleten om jeg trekker meg?
er helt ødelagt, så tror ikke det er rette tidspungt å dra på fyllatur nå[&o]


Hvis du trekker deg nå, så får du 50%av kjøpesummen tilbake. Sjekka på colorline.no nå..



ok..får tenke litt til da kanskje
 
ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

må nok bare holde ut...for gikk ikke likevel gitt...kunne få igjen bare 200,- av det billetten kosta, så det gidder jeg ikke siden jeg går i minus da...
men ikke forvent at humøret mitt er tipp topp da dere...håper det vil hjelpe med litt alko..men er redd det kan bli grining i fylla da:/(fjortissfyll, hehe)
selv om jeg har det litt bedre nå, så er jeg ganske ødelagt om dagen.
vært mye frem og tilbake med meg...det er jeg lei meg for...


skal passe ekstra godt på deg jeg venne
Skal få lov å grine så mye du vil vennen
Vi er der for deg vettu [:)]
 
ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

må nok bare holde ut...for gikk ikke likevel gitt...kunne få igjen bare 200,- av det billetten kosta, så det gidder jeg ikke siden jeg går i minus da...
men ikke forvent at humøret mitt er tipp topp da dere...håper det vil hjelpe med litt alko..men er redd det kan bli grining i fylla da:/(fjortissfyll, hehe)
selv om jeg har det litt bedre nå, så er jeg ganske ødelagt om dagen.
vært mye frem og tilbake med meg...det er jeg lei meg for...


så søt du er sølvi[:)]
er nok ganske ustabil om dagen...liker det ikke...men er så mye som skjer så blir helt tullerusk[&:]

skal passe ekstra godt på deg jeg venne
Skal få lov å grine så mye du vil vennen
Vi er der for deg vettu [:)]
 
Å som jeg gleder meg jenter! Dauuuer [:D]
 
Jeg har stoor koffert, har jeg alltid og bruker ikke halvparten jeg tar med, men kjekt å ha [8D] Når det kommer til musikk, liker jeg alt! Og i allefall med litt alko innabors [;)]
 
Cecilie: Vi skal ta godt vare på deg! Og du skal bare gråte, kan gråte litt sammen med deg [:D] Hehe.
 
Vi skal få det så kjekt jenter..
 
MEN, flere som blir båtsyke her eller, og egentlig er LIVREDD på båt? ..Hva er det jeg har begitt meg ut på [&o][8|]
 
ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

må nok bare holde ut...for gikk ikke likevel gitt...kunne få igjen bare 200,- av det billetten kosta, så det gidder jeg ikke siden jeg går i minus da...
men ikke forvent at humøret mitt er tipp topp da dere...håper det vil hjelpe med litt alko..men er redd det kan bli grining i fylla da:/(fjortissfyll, hehe)
selv om jeg har det litt bedre nå, så er jeg ganske ødelagt om dagen.
vært mye frem og tilbake med meg...det er jeg lei meg for...


så søt du er sølvi[:)]
er nok ganske ustabil om dagen...liker det ikke...men er så mye som skjer så blir helt tullerusk[&:]

skal passe ekstra godt på deg jeg venne
Skal få lov å grine så mye du vil vennen
Vi er der for deg vettu [:)]



jeg skjønner,kan jo ikke være lett å være deg om dagen
Men håper for all del at glmmer dette for denne hlega,så du får kost deg og slappet av
 
ORIGINAL: *annlkaogliten*

Å som jeg gleder meg jenter! Dauuuer [:D]
 
Jeg har stoor koffert, har jeg alltid og bruker ikke halvparten jeg tar med, men kjekt å ha [8D] Når det kommer til musikk, liker jeg alt! Og i allefall med litt alko innabors [;)]
 
Cecilie: Vi skal ta godt vare på deg! Og du skal bare gråte, kan gråte litt sammen med deg [:D] Hehe.
 
Vi skal få det så kjekt jenter..
 
MEN, flere som blir båtsyke her eller, og egentlig er LIVREDD på båt? ..Hva er det jeg har begitt meg ut på [&o][8|]

 
Jeg er også egentlig ganske redd båter og livredd for å bli båtsyk og spy!
Jeg har pakka ned postafenen (reisesyketabletter)[:D]
Not to worry[:D][:D]
Kommer ikke til å merke at vi er på båt en gang *bank i bordet for flott vær og rolig overfart*[:D][:D]
 
ORIGINAL: *annlkaogliten*

Å som jeg gleder meg jenter! Dauuuer [:D]
 
Jeg har stoor koffert, har jeg alltid og bruker ikke halvparten jeg tar med, men kjekt å ha [8D] Når det kommer til musikk, liker jeg alt! Og i allefall med litt alko innabors [;)]
 
Cecilie: Vi skal ta godt vare på deg! Og du skal bare gråte, kan gråte litt sammen med deg [:D] Hehe.
 
Vi skal få det så kjekt jenter..
 
MEN, flere som blir båtsyke her eller, og egentlig er LIVREDD på båt? ..Hva er det jeg har begitt meg ut på [&o][8|]

 
[:)] Ja, fy f... som jeg gleder meg !!
 
Ja, jeg !!! Jeg er LIVREDD for båt turer.. haha.. Skikkelig nervøs for alt som kan skje der ute på havet. Og krysser fingrene som f.. for at det ikke blir så fæl vind uttpå der... men det er vel å håpe for mye midt utti seneste høsten.. [8D][8D] Kommer til å ta meg en dram gaaanske så fort vi er om bord!!
 
bare ignorer det jeg har skrevet ikveld...vært en veldig følelseslada dag/kveld...
men går bra nå..å jeg er så klart med til kiel[:)] dumt å trekke seg nå når det kun er få dager igjen..
forresten: dere er en veldig fin gjeng[:)] og jeg ser frem til å treffe dere alle[:)]
 
ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

bare ignorer det jeg har skrevet ikveld...vært en veldig følelseslada dag/kveld...
men går bra nå..å jeg er så klart med til kiel[:)] dumt å trekke seg nå når det kun er få dager igjen..
forresten: dere er en veldig fin gjeng[:)] og jeg ser frem til å treffe dere alle[:)]


Bra at du er kommet på andre tanker [:)]
 
ORIGINAL: momLinn

ORIGINAL: *annlkaogliten*

Å som jeg gleder meg jenter! Dauuuer [:D]
 
Jeg har stoor koffert, har jeg alltid og bruker ikke halvparten jeg tar med, men kjekt å ha [8D] Når det kommer til musikk, liker jeg alt! Og i allefall med litt alko innabors [;)]
 
Cecilie: Vi skal ta godt vare på deg! Og du skal bare gråte, kan gråte litt sammen med deg [:D] Hehe.
 
Vi skal få det så kjekt jenter..
 
MEN, flere som blir båtsyke her eller, og egentlig er LIVREDD på båt? ..Hva er det jeg har begitt meg ut på [&o][8|]


[:)] Ja, fy f... som jeg gleder meg !!

Ja, jeg !!! Jeg er LIVREDD for båt turer.. haha.. Skikkelig nervøs for alt som kan skje der ute på havet. Og krysser fingrene som f.. for at det ikke blir så fæl vind uttpå der... men det er vel å håpe for mye midt utti seneste høsten.. [8D][8D] Kommer til å ta meg en dram gaaanske så fort vi er om bord!!


Jeg elsker sjøen og har vokset opp på sjøen,men håper jeg ikke blir sjøsyk fordet,aldri vært det sikkelig *bank i bordet*[:)]

Det er en stor båt,så vi legger nok ikke merke til at vi er ombord på den en gang[:)]
 
Back
Topp