Kastet opp på merkelig steder som gravid?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Jeg syntes så synd på TV2`s Linn Wiik som kastet opp på direkten under "God sommer Norge" på fredag, men det ser ut som hun tar det hele med ett smil :) Flere her inne som har kastet opp på litt merkelig steder?
 
Merkelig og merkelig. Men hadde faste spysteder på vei jobb. Nå har jeg med jeg spyposer i bilen :D eller så har jeg spydd i prøvetralla (er bioingeniør) i en heis :p
 
Igår spydde jeg i en brødpose på bussen, og fullførte inne på venterom til busstasjonen... det var lite hyggelig
 
Kastet opp i fruktavdelingen på Meny en gang. En lørdagsmorgen. Tidlig i svangerskapet. Folk trodde jeg var fyllesyk :confused::eek::rolleyes: Veldig lite hyggelig
 
Kasta opp i mannen sin skål med bamsemums [emoji23] ellers kasta jeg ofte opp om jeg var ute og gikk, ble noen runder i grøftekantene [emoji85]
 
Åå husker jeg kasta opp på jobb en gang! Var alene på sfo med to barn grytidlig på morgenen og de satt og spiste frokost, også kjente jeg plutselig at NÅ måtte jeg løpe! Løp alt jeg hadde ut på gangen mot do men endte opp med å spy utover hele gangen og do når jeg kom så langt. Heldigvis merka ingen sv barna noe!
 
Kun på do/i bøtte/søpla

Syns ikke jobben min egner seg til sånn akutt spying så var sykemeldt verste periodene
 
Kastet opp utenfor huset hver morgen, utenfor barnehagen, utenfor toget (på togstasjonen), på busstopp, utenfor jobben, på fortau, på torg, utenfor butikker, på doer, i vasker, i trapper.

Hyperemesis var ...blææææ
 
Måtte sette meg ned på en fortauskant i sentrum fordi jeg var så dårlig. Og begynte selvsagt å spy. En dame spurte om jeg hadde behov for hjelp, hun trodde sikkert at jeg var syk eller rusa :p
 
Kastet opp på legekonoret, på parkeringen utafor Kiwi, utenfor huset... Hadde hyperemesis med de 3 første!
 
Hadde alltid med meg pose til å spy i, men tror at i skifterommet i badeland i dyreparken (3 ganger) og inne på matbutikken er de merkeligste for min del :) ellers har en jo ligget over brygga, i grøfta, rasteplasser.
 
I godteposen til datteren min når vi satt å så på putti plutti pott :laughing021
På e6 stoppet jeg ofte for å kaste opp, pg i grøfter over alt ellers.
Kastet også opp på alle toaletter der vi var og hadde alltid pose i enten veska eller i lomma.
Startet i uke 6 og ga seg i uke 28
 
Kastet opp utenfor huset hver morgen, utenfor barnehagen, utenfor toget (på togstasjonen), på busstopp, utenfor jobben, på fortau, på torg, utenfor butikker, på doer, i vasker, i trapper.

Hyperemesis var ...blææææ

Ja kjenner jeg blir kvalm bare av tanken på alle stedene jeg kastet opp,
 
Her hjemme kastet jeg opp plutselig og helt uten kontroll i første trimester.. På kjøkkenbordet, på gulvet på soverommet og i sengen [emoji51] Nå når jeg nærmer meg slutten av svangerskapet har den verste kvalmen gitt seg.. Men da vi var på svangerskapskurs på sykehuset så kastet jeg selvsagt opp over hele meg! Vi satt i hestesko med alle deltagerne, og følte jeg satt der på "utstilling"! Det var ikke særlig kjekt..
 
Jeg sleit veldig med kvalme de første 3 månedene av svangerskapet. Men var heldig og kastet nesten aldri opp, de få gangene jeg gjorde det var jeg i nærheten av ett toalett. MEN en gang skulle jeg ta bussen, og da det bare var noen KM igjen av reisen klarte jeg ikke holde igjen lenger og det gikk rett inn på busstoalettet for og spy.. Det var trangt og ubehagelig, og jeg prøvde alt i min makt for ikke å lage noe lyd. Egentlig helt forferdelig :sick006
 
Back
Topp