Karpal tunnel syndrom

Desember2014barn

Andre møte med forumet
Har hatt karpal tunnel syndrom i snart 2 uker. Er i uke 33/34.
Våkner om natta opptil flere ganger pga sinnsyke smerter i hendene. Mest høyre hånden. Før var det hånden og 3 fingre. Nå er det alle fingrene og det stråler opp til albuen.
Bruker støtteskinne på høyrehånden når jeg sover. Fått beskjed fra legen om å ikke bruke den så mye ellers da jeg mister muskler i høyre hånden. Føles som hele hånden skal sprenge.
På morgen og utover dagen fungerer den bedre men fortsatt prikkete og nummen. Men ikke på langt nær så vondt som på natten. I det siste har det også blitt mye , mye verre:(

Liker ikke og ta tabletter men i natt måtte jeg ta meg en paracet. Men følte ikke det hjalp noe særlig.

Er det noen som har hatt det samme og har noen gode råd/tips til hva jeg kan gjøre?
Jeg føler det blir verre når jeg har inntatt sukker kvelden før men vet ikke om dette er tilfeldig.
Villig til og prøve alt..Blir gaaal:/
 
Er 28 uker på vei og har hatt det på samme måte som deg i noen uker nå. Hverste på natta men kjenner det hele dagen. Føler meg kraftløs i armene. Enda ikke funnet noe som hjelper :(
 
Huff, det er ikke noe deilig! Hadde det selv og lette etter tips flere steder uten å finne noe. Legen hadde heller ikke noe godt tips å komme med og sa bare at det kom til å forsvinne når jeg hadde født. Tok vel tre uker etter lille gutten hadde kommet før det var borte. Utrolig frustrerende, for det er helt forferdelig på natten :(
 
Back
Topp