kanskje litt teit spm,meen...

lillelise

Elsker forumet
E d farlig å bruke tampong nu når æ blør etter en sa??
hater bind[:@] våkna i mårrest og hadde blødd i gjennom alt[:@][:@][:@] æsj e så ekkelt.
(e altså ikke vant t å bruke bind...)
 
 
Man skal ikke bruke tampong de første ukene etter ma,sa eller fødsel...
grunnet at det er lettere å få infeksjoner da...
Men jeg er nok som deg ingen tilhenger av bind, så jeg brukte tampong.. passet på å dusje ofte og vasket meg alltid på hender og nedentil hver gang jeg byttet en tampong..
 
Regel er regel.. men du bestemmer hva du selv ønsker å gjøre..
 
nu prøvde æ å bruke tampong... au au au..
va ikke noe godt. fikk så ondt(vet ikke om d va pga pluggen eller ikke) så tok d vekk bare.. kan heller irritere mæ over bind bruken[:@]
 
ORIGINAL: Krokodillemor

Du skal ikke bruke bind, bade i badekar/basseng eller ha sex så lenge du blør eller har misfarget utflod. Dette fikk jeg streng beskjed om på sykehuset. Årsaken er rett og slett at du kan få infeksjon i såret i livmoren og dette kan føre til komplikasjoner.

 
 
eh... IKKE bruke bind?? håper virkelig at d va litt feil d der..håper du mente at æ ikke ska bruke plugg...
 
 
Det var nok det hun mente ja. Det er bind du skal bruke. Alt skal få renne fritt ut. Litt ubehagelig ja, men men. Ekstra tykke nattbind kan vært lurt hvis du blør igjennom. Jeg lå også på et håndkle i sengen for sikkerhets skyld. Fikk heldigvis ikke bruk for det da.
 
jeg fikk beskjed å ikke bruke tampong, ha sex eller bade mens jeg blødde etter en SA
 
Back
Topp