Kanskje denne gangen....

acfje

Første møte med forumet
Hei alle sammen. Jeg er helt ny her inne, og håper å treffe noen som jobber med det samme som meg..[:D]

Jeg og gubben min har prøvd i 2 år på å få et felles barn, vi klarte det en gang i denne tiden, men mistet det i uke 11.

Er litt frustret.. hver mnd.. håper og håper, og like skuffet.
Men kanskje nå.. Har litt større forventninger nå enn ellers. Det er kanskje dumt, men..
Jeg skulle hatt mensen på fredag (15.7), pleier å være veeldig presis, fikk blødninger lørdag, men veldig lite, og søndag formiddag var det slutt igjen. Ikke hatt noe mer. Og slik har det aldri vært før.
Tok en test i går, men den var negativ. Kanskje litt for tidlig? Eller er det dumt av meg å håpe noe nå?

Ann Christin
 
hei å velkommen hit.
vi er også prøvere ja....å jeg kjenner igjen fustrasjonen din[&o]

men det er bare å prøve.

ang testingen din så kan du jo teste samme dag som ikm,men det kommr jo an på hvilken test du bruker....(kansje en som ikke er så god,siden du testa negativt i går,men ennå å ingen mens?)håper det for din del[:D]du får vente noen dager å teste igjen.
lykke til[:)](husk å fortelle oss hvordan det går da[;)]
 
Hei hei. Ja er inne finner du mange som prøver å bli gravid. Jeg for min del har sluttet med prevangsjon for 1 1/2 år siden. Ingen resultat enda. Men håper fremdeles på at det snart snak bli vår tur. Krysser fingrene for deg og håper at du lykkes denne måneden.
 
Hei!

Jeg har også mistet, og det er veldig vondt... Men vi skal nå prøve igjen!
Vi ønsker oss et felles barn vi også, og ser frem til det.

Jeg vil bare ønske deg masse lykke til[:)]

Jeg har lest en del om dette, og vet at det er ikke alltid at graviditetstesten viser
før litt utover uka du sku hatt mensen. Så prøv igjen om noen dager kanskje.

Håper det går både din, min og alle dere andre som prøver, sin vei, og at vi snart blir
MAMMA hele gjengen[:D]
 
Hei. Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

Jeg har også tenkt tanken om at det kan ta litt tid, før testen slår ut.
Når jeg blei gravid med sønnen min, gikk jeg 14 dager over tiden før testen slo ut...
Så jeg veit det skjer, men så blir jeg så usikker da, siden jeg blødde litt...
Kan det være mensen som tuller med meg, eller er det vanlig at om jeg er gravid så kan jeg blø litt alikevel??
Er så redd for å håpe for mye! Blir så skuffet...[&o]
 
Husk på at det kan være festeblødning... Det er nesten som en mens, men mindre og varer ikke så
lenge. Jeg hadde menustrasjonen hver mnd jeg, som vanlig, og har senerebådehørt og lest at det faktisk er mulig!
Men det er etfåtall som har det.

Nok en gang; lykke til[:)]
 
Back
Topp