Kan vi spise?

Det står vel i kostrådene fra Helsedirektoratet at man kan spise det hvite krabbekjøttet, men ikke det brune og det er vel nettopp det hvite kjøttet disse er laget av, så jeg vil tro ja! :)
 
Crabsticks er jo egentlig laget av fisk faktisk! Så jeg har tenkt at det går helt fint :)

Er det ikke noe med hva slags type fisk det er også? og om hvor stor fisken var, oppdrett eller ikke etc... mener å huske det var noe slik info sist jeg var gravid.
Men igjen... vil si at mye er hysteri også, foreldregenerasjonen vår spiste sikkert en hel haug av det de ikke skulle og mange røkte sikkert også ;) vi ble da normale vi barna og :)
Alt med måte og fornuft :)
 
Er krabbeessens i Lobnobs og crabstick. Jeg spiste det med første barn i magen(er over 1 år nå). Så det er trygt [emoji85][emoji87]
 
Er det ikke noe med hva slags type fisk det er også? og om hvor stor fisken var, oppdrett eller ikke etc... mener å huske det var noe slik info sist jeg var gravid.
Men igjen... vil si at mye er hysteri også, foreldregenerasjonen vår spiste sikkert en hel haug av det de ikke skulle og mange røkte sikkert også ;) vi ble da normale vi barna og :)
Alt med måte og fornuft :)

Jo er det og,men umulig for oss å vite hvor stor fisken var osv så jeg vil tro at matportalen hadde nevnt crabsticks spesifikt dersom det ikke var "lov".. Håper jeg hvertfall! :p
 
Tror man rett og slett bare skal kose seg med den crabsticken jeg :D
Jeg har alt syndet med salami :smiley-ashamed008
 
Back
Topp