Kan jeg få lov til å skryte litt av meg selv? :p

ORIGINAL: LillMi

WoW! Hvor har du gjort av kroppen din?!!![:D]

 
 
 
Hehhe, heldigvis er noe av den booooorte vekk, men skal ned 10 kg til[;)]
 
herlighet for en forskjell da!![:)]
Du har blitt knall flott!!!![:)][:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: bettand

Flink du er da[:D]
 
Tusen takk jenter! Så koselig med sånne tilbakemeldinger! Blir bare enda mer motivert da!![:D][:D]
 
Klart du får lov til å skryte av et slikt resultat! Så flink du er! Kjempestor forskjell!
 
Wow!!!!! Knallflink er du[:D]
 
ORIGINAL: elisa28

Såå flink du er[:D] Hva er 30 days????

 
 
 
 
Et trenings program som går over 30 dager!
Men Jillian Michaels, som er trener for slankekrigen!
Om du søker 30 days shred på youtube, så ser du hva det går ut på[:D]
 
Helt lov å skryte av seg selv når man nå ser enda mer flottere ut...[:D]

Kjempe flink du er...[:D]
 
Wow, så flink du er.
 
Har lurt på hva det er og fikk svar på det når jeg leste nedover her.
 
ORIGINAL: Anjalef

Wow, så flink du er.

Har lurt på hva det er og fikk svar på det når jeg leste nedover her.

 
 
 
 
Anbefales om man vil trene[:D][:D]
 
Du har vært super flink altså. Blir skikkelig imponert og misunnelig[8D]

Jeg fikk plutselig ånden over meg og begynte å gå på mandag.
Har gått en til to timer hver dag hele uka. I dag har jeg "bare" måka snø i 1 1/2 time (men
det var nesten mer trening enn å gå[8D]) Begynte jo slankina mi samtidig som deg jeg da. Men har ikke
gått ned en eneste kilo. (Håper gåinga gir resultater når jeg skal veie meg på mandag da)
Men jeg burde vel kanskje gå til innkjøp av samme dvd som deg:)

Hvor lenge trener du hver dag?
 
Steeeeike! Er det den jeg kjøpte for deg?? var på www.play.com jeg kjøpte den!

Nesten å jeg lurer p om jeg må kjøpe en til gitt.. [8D]

Du ser veldig flott ut altså!
 
wow du så jo sjikkeli flott ud[:)][:)][:)] Har den dvd en eg også.. Prøvte den en gang men blei helt gåen.. Men når eg ser alle dem som legger ut bilder før og etter,bør eg bar ekaste meg i støvet.. Trenger å gå ned vertfall 15 kg og stramme in både her og der
 
du er kjempe flink, stor forskjeld
 
ORIGINAL: Elisenmin

Du har vært super flink altså. Blir skikkelig imponert og misunnelig[8D]

Jeg fikk plutselig ånden over meg og begynte å gå på mandag.
Har gått en til to timer hver dag hele uka. I dag har jeg "bare" måka snø i 1 1/2 time (men
det var nesten mer trening enn å gå[8D]) Begynte jo slankina mi samtidig som deg jeg da. Men har ikke
gått ned en eneste kilo. (Håper gåinga gir resultater når jeg skal veie meg på mandag da)
Men jeg burde vel kanskje gå til innkjøp av samme dvd som deg:)

Hvor lenge trener du hver dag?

 
 
 
 
 
Spiser du riktig/nok mat i tillegg?
Når jeg bare sykla, sykla 30 min 2 ganger om dagen, men nå trener jeg bare 30 days shred.
Det varer i 28 min! Helt gruuuusomt de første gangene, man blir kjempestøl og sånn, men er bare å fortsette å trene, så går det over[;)]
 
ORIGINAL: Pijah

Steeeeike! Er det den jeg kjøpte for deg?? var på www.play.com jeg kjøpte den!

Nesten å jeg lurer p om jeg må kjøpe en til gitt.. [8D]

Du ser veldig flott ut altså!

 
 
 
 
Ja, var den du kjøpte for meg!!
Anbefales veldig om du skal stramme opp litt! Og det viser jo resultater nesten med en gang!
 
ORIGINAL: Jannet84

wow du så jo sjikkeli flott ud[:)][:)][:)] Har den dvd en eg også.. Prøvte den en gang men blei helt gåen.. Men når eg ser alle dem som legger ut bilder før og etter,bør eg bar ekaste meg i støvet.. Trenger å gå ned vertfall 15 kg og stramme in både her og der

 
 
 
 
 
Jeg blei også helt gåen første dagen, og dagen etter var jeg så støl at jeg sleit skikkelig med å gå opp og ned trapper!
Men er bare å fortsette! Ikke gi deg!! Seriøst, klarer jeg det, så klarer alle det![;)]
 
kan skrive under på at jeg er støl i dag begynnte i går takket være denne tråden.
fikk til og med gubben til å ta treninga i går...han lo jo son av meg i går fordi jeg var støl og hadde ondt. men gjett hvem som klager mest i dag?
 
ORIGINAL: linzzy27

kan skrive under på at jeg er støl i dag begynnte i går takket være denne tråden.
fikk til og med gubben til å ta treninga i går...han lo jo son av meg i går fordi jeg var støl og hadde ondt. men gjett hvem som klager mest i dag?

 
 
 
 
Hahah, så komisk! Mannfolk[8D][8D][8D]
 
Back
Topp