Kan du tenke deg plastisk operasjon?

Heidi Elin

Flørter med forumet
Flere og flere velger å legge seg under kniven og løfte mage og bryster etter svangerskapene. Hva synes du om dette? Kan du selv tenke deg en slik operasjon en gang?

Pollen vil bli linket til sak på Babyverden om noen uker.
 
Nei, ikke i utgangspunktet. Jeg liker at kroppen min ser ut som den har levd et liv. Barbielooken er ikke mi greie.
 
Nei, har aldri tenkt tanken! Er fornøyd med meg selv og kroppen min heldigvis.
(Og er i tillegg en kjempepyse,så å påføre meg selv smerte i skjønnhetens tjeneste er helt uaktuelt!)
Men,har mange veninner som har fikset både det ene og det andre (vi har jo passert 40 må vite ;-D ) og det er jo kjempefint at man kan om man vil!!
 
Det er selvfølgelig en og annen ting jeg kunne tenke meg å fornye, men skulle likevel aldri gjøre det. Satser mer på å fremheve det som er bra og prøve og skjule det som er mindre bra, og ta vare på meg selv og kroppen min, istedet for å sprøyte alt mulig rart i kroppen :)
 
ja
 
Egentlig aldri.
Selv om jeg nok er en gullgruve for plaskik kirurgi, så legger jeg meg ikke frivillig under kniven bare for å fikse på noe som en god bh kan fikse.

Men hva jeg mener når jeg blir gammel, aner jeg ikke.
 
Jeg har tenkt på det ja, men da er det kun snakk om å løfte puppa tilbake til plassen sin. Og det er kun om brystvortene mine begynner å peke nedover istedet for fremover... Mamma har sånne heeeelt flate sokker som peker nedover, og blir mine sånn blir det operasjon på med ja.

Greit at man ikke skal se ut som en barbiedukke, men man skal greie å trives med seg selv og måten man ser ut på og.....
 


Sonja Borge skrev:
Nei, ikke i utgangspunktet. Jeg liker at kroppen min ser ut som den har levd et liv. Barbielooken er ikke mi greie.



sign. Jeg er langt ifra perfekt men jeg er 100% meg selv og kunne aldri tenkt meg å forandre på det. :-)

 
Vurderer det, men vil forsøke å få kroppen mest mulig tilbake ved trening først, om det ikke fungerer og jeg et år etter fortsatt ikke er i fornøyd, ser jeg ikke bort i fra at jeg prøver.
 
ja!!! Hadde jeg vært rik hadde jeg fettsugd legger, innside/utside av lår og knær+hofter/rumpe, evt rumpeløft. Lyst på nye pupper og fikse nesa mi.
 
Nei, er alt for redd sprøyter, sykehus, og ikke minst det å ha vondt :P
så jeg får bare leve med hvordan jeg ser ut :P
 
jeg har operert brystene! Angrer ikke:)
 
Jeg ska ta plastisk opperasjoner men det kommer ikke av graviditeter,men av at jeg har gått mye ned i vekt
 
Nei, jeg kan ikke tenke meg det. Det har med mine personlige prinsipper å gjøre. Jeg vil heller like meg selv som jeg er, og være et forbilde som jeg ønsker at barna mine skal følge. Og sånn bortsett fra det; hvis jeg faktisk skulle lagt meg under kniven så skulle jeg vært 110 % sikker på resultatet - og jeg har sett noen eksempler på boobjobs her inne som jeg absolutt IKKE ville vært fornøyd med å ende opp med. Dersom jeg fikk brystkreft og måtte fjerne brystene så ville jeg nok takket ja til et par nye, men det blir noe helt annet.
 
Ja, uten tvil:) Her blir det nye pupper:)
Satt meg som mål at når jeg kom ned i xx kg, så blir det en realitet. Mangler ca 5 kg nå, så da kan snart sparingen begynne.
 
har til vanlig knapt en A-cup, så ja, når jeg er ferdig med barn..!
 
Jepp, skal ta bukplastikk etter jeg er ferdig med sv.skapene. Løfte puppene litt og kanskje? :) Men skal gjøre mitt ytterste til å få det dekket da
 
Back
Topp