Kan ømme bryst komme og gå?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Brystene mine var liksom mye mer ømme her om dagen enn de er idag.. føler jeg...
Og jeg analyserer jo alt,og tenker katastrofe med engang... Jeg klarer ikke la være..
Jeg vet at om man mister symptom så kan det være en veldig dum ting og jeg føler jeg er litt mindre øm idag..

Jeg er så dum som driver på sånn men jeg klarer ikke la være...Den testen jeg tok idag som var superpositiv og kjempesterk (sterkeste jeg har fått) viser jo klar stigning men alikevel....

Idiot hjerne..kan man ikke bare slappe aaaav..:sorry:
 
Mine varierer veldig, har ikke tenkt tanken på at det skal være tegn til bekymring. De er generelt verst etter en lang dag i fengsel (BH), noen morgener har jeg kjent litt, i dag virker de helt fine. (Har fri, og våkna med hodepine, så har ikke stått opp enda :p)
 
Mine varierer veldig, har ikke tenkt tanken på at det skal være tegn til bekymring. De er generelt verst etter en lang dag i fengsel (BH), noen morgener har jeg kjent litt, i dag virker de helt fine. (Har fri, og våkna med hodepine, så har ikke stått opp enda :p)
Så du har ikke like vondt i de hver dag liksom..?
 
Jeg har heller ikke noe symptomer idag[emoji38][emoji28]men fortsatt sterke tester og null mens. Man kjenner jo etter hele tiden, om man kjenner noe, og bør vel vente ett par uker før man virkelig kjenner det på kroppen? Håper det iallefall[emoji85]
 
Jeg har heller ikke noe symptomer idag[emoji38][emoji28]men fortsatt sterke tester og null mens. Man kjenner jo etter hele tiden, om man kjenner noe, og bør vel vente ett par uker før man virkelig kjenner det på kroppen? Håper det iallefall[emoji85]
Ja det er nok sikkert bare veldig tidlig enda ....Håper det, jeg HATER 1 trimester...fy flate..
 
Jaaaaaaa?!! jeg måtte sette meg selv tilbake en dag igår, det var SKIKKELIG nedtur:knegg:

Da tar det jo bare enda lengre tid[emoji85][emoji85][emoji85] Sist så var det helt uplanlagt og en overraskelse og var da sånn typ 6-7 uker på vei når jeg fant det ut. Mye kortere å vente da, nesten så jeg angrer på at jeg testa så tidlig som jeg gjorde denne gangen[emoji23][emoji23][emoji23]
 
Da tar det jo bare enda lengre tid[emoji85][emoji85][emoji85] Sist så var det helt uplanlagt og en overraskelse og var da sånn typ 6-7 uker på vei når jeg fant det ut. Mye kortere å vente da, nesten så jeg angrer på at jeg testa så tidlig som jeg gjorde denne gangen[emoji23][emoji23][emoji23]
Åååå det må være fantastisk !! Å gå rett til uke 7 liksom! for en drøm!
Men ja, dette er straffen vår for å være nysgjerrige :cool::p
 
Mine varierer litt også. Værst om kvelden, natta og mårran. Utover dagen er de helt greie.
 
Helt normalt at symptomer kommer og går
 
Så du har ikke like vondt i de hver dag liksom..?
Nei. Nå har ikke jeg hatt veldig ømme bryst heller, så har ikke tenkt på det som symptom sånn sett.

Hadde jeg ikke fått positiv test kunne jeg godt latt være å merke at jeg er gravid, er mest som vanlig.
 
Tydeligvis kan de det. I går våkna jeg uten å ha vondt i dem i det hele tatt. Ikke noe tegn til ømhet en gang. Og de har vært konstant vonde i to uker nå. Jeg ble så redd, var helt sikker på at nå var det over, og hadde en helt grusom dag. Men utover ettermiddagen begynte de plutselig å bli mer og mer øm og på kvelden var de nesten vondere enn noen sinne. Har aldri vært så glad for å ha vondt noe sted før!

Skjønner at hvis jeg skal gå og bekymre meg sånn så kan dette bli noen laaaaaaange måneder...
 
Tydeligvis kan de det. I går våkna jeg uten å ha vondt i dem i det hele tatt. Ikke noe tegn til ømhet en gang. Og de har vært konstant vonde i to uker nå. Jeg ble så redd, var helt sikker på at nå var det over, og hadde en helt grusom dag. Men utover ettermiddagen begynte de plutselig å bli mer og mer øm og på kvelden var de nesten vondere enn noen sinne. Har aldri vært så glad for å ha vondt noe sted før!

Skjønner at hvis jeg skal gå og bekymre meg sånn så kan dette bli noen laaaaaaange måneder...
Så godt å høre ! At det kan komme og gå,og at du fikk det tilbake !
Det blir noen sykt lange mnd for oss... det er ikke til å stikke under en stol....
Skulle ønske man kunne slutte å bekymre seg men det er umulig!
 
Har det helt likt som deg! Er egentlig det tydeligste symptomet jeg har hatt, følsomme bryster. Jeg har så og si ikke noe vondt om morgenen men så kommer det ut over dagen. Og om kvelden er det mest følsomme. Men «fyldigheten» er der hele tiden.. jeg er også kjempe redd for at det skal gå galt, så holder forsatt på å teste[emoji28] strekene blir klart sterkere hver gang
 
Har det helt likt som deg! Er egentlig det tydeligste symptomet jeg har hatt, følsomme bryster. Jeg har så og si ikke noe vondt om morgenen men så kommer det ut over dagen. Og om kvelden er det mest følsomme. Men «fyldigheten» er der hele tiden.. jeg er også kjempe redd for at det skal gå galt, så holder forsatt på å teste[emoji28] strekene blir klart sterkere hver gang
Ja mine er også en anelse fyldigere enn normalt, tror jeg... hehe føler jeg har glodd meg blind på de så vanskelig å si:D

Har brukt opp alle testene mine nå, men har en digital igjen og skal ta den i neste uke en gang.. regner med at om den tilfredstiller mine håp så skal jeg prøve å roe ned...:)
 
Har ikke fått ømme bryster foreløpig denne gangen (hadde det ifjor, som endte i ma), men husker heller ikke når de begynte å bli ømme ... men murringer i mageregion har jeg fremdeles! Hatt siden 3-4 dpo.. tar meg selv i å kjenne litt etter daglig, men foreløpig er dem der! Haha! Uff.... blir gal av sånt! Heldigvis er IKM overstått!!
 
Har det som dere andre, de ømme puppene kommer og går litt gjennom dagen. Mine er også verst på ettermiddag/kveld, men jeg klarer heller ikke å la være å kjenne på de [emoji23]
 
Har ikke fått ømme bryster foreløpig denne gangen (hadde det ifjor, som endte i ma), men husker heller ikke når de begynte å bli ømme ... men murringer i mageregion har jeg fremdeles! Hatt siden 3-4 dpo.. tar meg selv i å kjenne litt etter daglig, men foreløpig er dem der! Haha! Uff.... blir gal av sånt! Heldigvis er IKM overstått!!
Jaa, uteblitt mens er jo det sikreste tegnet man kan ha så den må bare holde seg borte !!!
 
Back
Topp