Kalendergavetråden 2015

Følger spent med her!:)
 
Samme her! :)
Sist handlet jeg en del på nille og søstrene grene. Sistnevnte er genialt for de har virkelig alt mulig!
 
Her må jeg følge med ja
 
I fjor kjøpte jeg hele kalenderen på ebay. Ble jo MASSE spennende - men likevel dyrere enn jeg hadde tenkt..
Denne gangen skal jeg kjøpe en 12pk med sånne kindersjokolader på butikken.. Da har jeg jo 6 kalenderdager hver (til barn og samboer) allerede :p
 
Men får alle barn deres hver dag? Da jeg var liten fikk vi annenhver dag.
Vi fikk ting til skolen, ullsokker, en liten kindersjokolade, en 20-kroning..
 
Mine barn har hver sin kalender og får noe hver dag ja.

Vi fikk også hver dag, men gjerne bare en seigemann eller fem nonstop, langt fra 20 kr og ullsokker.

Mine får en blanding av sokker/tannkost og sjokolade, klistremerker, opplevelse (kino, kakebakst) og en pynt til treet. De fikk hhv lego og puslespill over flere dager i fjor.
 
Mine barn har hver sin kalender og får noe hver dag ja.

Vi fikk også hver dag, men gjerne bare en seigemann eller fem nonstop, langt fra 20 kr og ullsokker.

Mine får en blanding av sokker/tannkost og sjokolade, klistremerker, opplevelse (kino, kakebakst) og en pynt til treet. De fikk hhv lego og puslespill over flere dager i fjor.

Ja mamma mente at det skulle være ting vi hadde bruk for og ikke så dyre ting. Nå var jeg sikkert 15-16 før vi fikk pakkekalender da :) Som liten hadde vi bare en sjokoladekalender hver. Og det var veldig stas å sammenlihne figurene på sjokoladene :p

Bare så for meg at å finne 24 ting til 3-4 barn kunne bli veldig dyrt og tidkrevende. Så prøver å plukke opp tips. Hun er bare 11 mnd så er ikke aktuelt i år, gjerne ikke neste heller. Men er fint å følge med litt :D
 
Gir en liten ting hver dag her og :)
 
Back
Topp