KALDT!

oktober08

Glad i forumet
herregud kor kaldt det er både inne å ute. er "hele" 10 grader her inne no.. varmt når man kommer inn fra 13-,men no kjenner eg at det er ganske kaldt.... [&:]
 
har ovner, men har 8 vinduer bare i stue/kjøkken omr, som er DÅRLIGE, og må byttes,men det kommer ikke til å skje [:(] så gruer meg til strøm regningen...
 
10 grader, shit.. her er det rundt 20 å eg fryser..[:o]
har du ikke peis heller? huff.. gruer meg litt til strømregningen selv![8D]
 
Gradestokken krøp under 30 tallet her i dag tidlig... Var spent på hvordan det var å komme hjem fra jobb i dag, men heldivis så holder det seg godt og varmt inne.

10 grader inne hørtes bikkjekaldt ut, det er nå helt sikkert!!!
 
vi har 29- ute... uuufff vanskelig å varme opp huset... dyrt med varmekabler gruer meg veldug til strømregningen
 
Leier ja. ringte til huseier idag, og sa at det var kun 10 grader her.. har vært ned mot 8, var det i forrige uke. [&:]
 
tingen er at, her eg bor er det et sameie, eller bygningen eg bor i er felles,så derfor er fasaden felles, MEN leilighetene som er her, er SELVEID, så derfor vil ikke de som eier betale for arbeidet som må gjøres for å montere vinduene, tror det er noe sånt. det er blitt byttet andre plasser på bygget, så vinduene er bestilt og står klar på en måte da. [&:]  no har eg en olje ovn på rommet hennes, har sikkert vært nedi 7-8 grader der. hun er fullpåkledd med ull,(siden hun ikke ligger under dynen hele natten)
 
i gangen er det en vifte ovn også kjøpte eg en ny ovn i går, som varmer opp stue/kjøkken! .. er oppe i 11.8 grader no da[:)][8D] kaaaaaaaanskje eg rekker 16 når eg ska legge meg![8D][&:]
 
ORIGINAL: reidis

vi har 29- ute... uuufff vanskelig å varme opp huset... dyrt med varmekabler gruer meg veldug til strømregningen

 
uff, er ikke så mye her. heldigvis. det meste/minste har vært 18 minus her. ja varmekabler er nok dyrt. har heligvis bare på badet, selvom eg gjerne kunne ønsket å hatt på soverommene, sånn at det er litt lunk på rommene!
 
Back
Topp