?? Kakkens vei mot kakkeliten ??



Sylvanas skrev:
Gratulerer så mye

Håper at svangerskapet går bra, og at livet som mamma blir alt du har drømt om

Tusen takk Sylvanas, det håper jeg og! 
 


GWick skrev:
Ikke meningen å snike, men har vært så fryktelig spent på åssen det går med dere.

Gratulerer sååå masse!!!
Masse lykke til i de kommende månedene, håper hormonene er snille med deg:-D
emoticon emoticon


Snik i vei emoticon
Tusen tusen takk herlige du! 
 


Joffen skrev:
Gratulerer så mye, Kakken!!! Denne nyheten har jeg ventet på siden februar...Det SKAL gå deres vei denne gangen?Lykke til med svangerskapet?? Stor gratulasjonsklem??


Tusen takk kjære du! 

Og jeg er så fantastisk glad for dobbel lykke hos deg også! Gratulerer så mye! 
 


Lykkelulla skrev:


Kakken skrev:
Tenker det er på tide å oppdatere litt her inne  Jeg mistet jo som dere vet i februar. I april startet vi med fryseforsøk. Vi tinte opp 2 egg og begge overlevde, så mandag 23. april satte vi inn begge 2. Testene og blodprøven ble positive I dag har jeg vært på tidlig UL og sett et lite hjerte slå emoticon  Er 8+2 i dag. Han lette etter den andre, men det var bare en. Hehe... Satser på at det går veien denne gangen, men krysser selvfølgelig alt jeg har enda.


Spira vår <3


Nydligste lille spira jeg har sett i alle fall :) HURRA!!!!!

Hihi... Jeg og emoticon
 


Miss.H. skrev:
Åååååh så fantastiske nyheter Kakken !!! :))))) Er ikke så aktiv på BV lenger, men er innom ett par ganger i uken for å se om det er noe nytt. Og titter alltid innom dagboken din i håp om at jeg ser noe hyggelig. Og dette var jo mer enn hyggelig! ;)) Gratulerer så masse med lille kakkeliten! :)


Så koselig at du titter innom 
Tusen takk for koselige ord! 
 
Oi, dette var dagens nyhet! Gratulerer Kakken!! Jeg er så glad på dine vegen:-) Måtte spiren vokse seg sterk!
 
dette var en god nyhet! Gratulere!!
 


Hermine skrev:
Oi, dette var dagens nyhet! Gratulerer Kakken!! Jeg er så glad på dine vegen:-) Måtte spiren vokse seg sterk!


Takk, det håper jeg også! 
 


Skogens dronning skrev:
dette var en god nyhet! Gratulere!!


Tusen takk! 
 


Polarbear skrev:
Nå ble jeg glad på dine vegne!!! Gratulerere med spiren søte Kakken!!


Tusen tusen takk! 
 


Lykkepjuska skrev:
Oi, kakken!!!!! Er det sant!? GLAD-GLAD-GLAD!!! :'-)


JA-A-AA! Kommer hakk i hælene på deg. Hihi...
 
Gratulerer så mye, Kakken!! Visste ikke at det gikk galt sist.. Men er så aldeles glad på dine vegne for at du har en ny liten kakk i magen!! :)) Beundrer humøret og motet ditt! Du er helt utrolig! Det er faktisk over 2 år siden vi "møttes", og fremdeles har du samme fantastiske gløden og pågangsmot! Du er e forbilde for mange!

Håper den lille har funnet seg til rette, og at det nå går veien! Masse lykke til!!
 


KonTrolla skrev:
Gratulerer så mye, Kakken!! Visste ikke at det gikk galt sist.. Men er så aldeles glad på dine vegne for at du har en ny liten kakk i magen!! :)) Beundrer humøret og motet ditt! Du er helt utrolig! Det er faktisk over 2 år siden vi "møttes", og fremdeles har du samme fantastiske gløden og pågangsmot! Du er e forbilde for mange!

Håper den lille har funnet seg til rette, og at det nå går veien! Masse lykke til!!


Næmmen, så koselig å se deg her! Hvordan går det med deg og minitrollet? 

Tusen takk for koselige ord! <3 Vi satser alt på at det går bra denne gangen 
*Klem*
 
For en gledelig nyhet kakken :-)
Gratulerer så mye!
Dette er virkelig velfortjent.

Ønsker deg lykke til videre med sv.skapet og tiden etter der alt virkelig begynner! ;-)

Kommer nok til å snike litt på deg framover, nysgjerrig som jeg er ;-) hihi

Klem  
 


*TryllTryll* skrev:
For en gledelig nyhet kakken :-)
Gratulerer så mye!
Dette er virkelig velfortjent.

Ønsker deg lykke til videre med sv.skapet og tiden etter der alt virkelig begynner! ;-)

Kommer nok til å snike litt på deg framover, nysgjerrig som jeg er ;-) hihi

Klem  

Det må du bare gjøre emoticon Tusen takk! 

Håper alt er bra med deg og lillebror også 

 


chicah skrev:
Gratulerer så mye Kakken. Håper spira holder seg fast i 9 måneder. Lykke til videre med svangerskapet :)


Tusen takk! 
 
Gratulerer så mye! :D Er prøver selv og har lest litt mellom dagboken din, håper spiren deres sitter nå! :D
 
Back
Topp