Juniordyne

-Bambino-

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Sommerfuglene
Var en tråd her tidligere angående bytte av dyne til juniordyne... da var jeg veldig klar på at sprinkelsengdyna var stor nok en stund enda, men plutselig er han blitt så lang og jeg føler den dyna er for liten... han er blitt veldig urolig på natta og dyna ligger ikke lenger på over særlig lang tid. Han ligger i vår seng stort sett hele tiden og han ender som regel under min dyne ut på natta... i tillegg føler jeg vogndyna er for lita nå som vi har bytta til sportsdel så vurderer å ta sprinkelsengdyna dit og kjøpe ny større... noen som allerede har byttet dyne? Hvordan fungerer det?
 
Vi brukte større dyne når vi var hjemme hos mine foreldre i 3 uker. Da låg ho i reiseseng med større dyne, og det fungerte helt fint :) Da var ho 5,5-6mnd. Likte egentlig å ha litt større dyne, holdt seg bedre på plass :)
 
Vi byttet nettopp fra vogndyna til sprinkelsengdyne og jeg syns den er så stor :-O
Frøkna sparker også av seg dyna så hun sover i tykk ullpysj med for.
 
Vi har diverse str, syns faktisk stor og lett er best for da klarer han justere litt selv, men blir ikle liggende heeeelt bar
 
Vi har gått opp til den på 100x80, da den minste hadde vært for liten lenge. Men tenker denne holder lenge, hun kun 70 cm da. Ligger alltid med et teppe nederst uansett, og ullpysj fra nøstebarn, fordi den har en tendens til å havne litt på avveie.
 
Vi har gått opp til den på 100x80, da den minste hadde vært for liten lenge. Men tenker denne holder lenge, hun kun 70 cm da. Ligger alltid med et teppe nederst uansett, og ullpysj fra nøstebarn, fordi den har en tendens til å havne litt på avveie.

Er ikke det sprinkelsengdyna? Vi har brukt den helt fra starten i senga og så den som er mindre i vogna...
 
Er ikke det sprinkelsengdyna? Vi har brukt den helt fra starten i senga og så den som er mindre i vogna...


Det er kanskje det, hehe. Vi brukte vogndyne i til for noen mnd side , hadde bedside så synes liksom den ble mer enn stor nok. Kunne nok strengt tatt hoppa opp til vanlig juniordyne, meen jeg synes den virker så stor (sa hun som er 170 og elsker 220-dyna si :p )
 
Eldste var 1.5 år da vi bytta dyne tror jeg. Jeg tenker at når dyna er 30 cm lengre enn ungen så får det holde ei stund til. 140 er veeeldig langt til en så liten tass :p
 
Back
Topp