Juliutfordring - jakten på 10.000 innlegg!

Jeg som bare skulle skrive noen innlegg til før jeg la meg, da var kl 00.15... 1,5 time og 150 innlegg senere innser jeg at jeg kommer til å bli trøtt i morgen også!
 
Jeg som bare skulle skrive noen innlegg til før jeg la meg, da var kl 00.15... 1,5 time og 150 innlegg senere innser jeg at jeg kommer til å bli trøtt i morgen også!

Tror vi alle har innsett at vi burdet ha lagt oss for lengst hehe, får håpe du får deg en god natt søvn [emoji173]️
 
Jeg som bare skulle skrive noen innlegg til før jeg la meg, da var kl 00.15... 1,5 time og 150 innlegg senere innser jeg at jeg kommer til å bli trøtt i morgen også!
Hahaha.. Uff. Ja. Woops. [emoji14]

Fantastisk innsats da!
 
Vet hva jeg skal bruke morgenen og ventetida på sykehuset til i dag da! [emoji4]
 
Vet hva jeg skal bruke morgenen og ventetida på sykehuset til i dag da! [emoji4]
Haha, det er bra! Hvordan går det? Er du kommet inn på sykehuset nå, eller er det senere i dag?
 
Over 3000 til ca kl 12..!! Vi hadde bare halvparten av det i går. Tyder på en bedre dag i dag! Bare å kjøre på i dag [emoji173]️[emoji173]️
 
Endte dessverre bare på 7200.
Men, det er bra jobbet uansett. God innsats!
Ny sjanse nå på tirsdag ;)

Delta gjerne, dere som kan!

Ja ny sjanse i dag :D får håpe flere har fått med seg utfordringen og vil hjelpe til :)
 
Er visst over 4800 nå! ;D
 
Haha, det er bra! Hvordan går det? Er du kommet inn på sykehuset nå, eller er det senere i dag?
Var der i morges ja! Kjørte fra Trondheim rundt 11 allerede, så ingen trafikk eller noe [emoji108] har bror med familie på besøk så ble lite skravling i dag gitt [emoji85]
 
Var der i morges ja! Kjørte fra Trondheim rundt 11 allerede, så ingen trafikk eller noe [emoji108] har bror med familie på besøk så ble lite skravling i dag gitt [emoji85]
Gikk det greit?
 
Ikke fått med meg denne utfordringen, men skal lese meg opp :p Er verdens dårligste på skravling da.. veldig sporadisk forumbruker :p
 
Ikke fått med meg denne utfordringen, men skal lese meg opp [emoji14] Er verdens dårligste på skravling da.. veldig sporadisk forumbruker :p
Hehe [emoji14]
Jeg er her nok litt for mye..
Men ser ut som om vi klarte det. Får bare se på Forumansvarligs tall i morgen [emoji4]
 
Back
Topp