Juli 2015 har fått skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Får ikke sendt pm..

Merkelig...prøvd fra pc?
Har sendt deg en pm. Får du lest den da? Under samtaler på tlf eller i inmboks i nettleser :)
 
Last edited:
Kjedeligt at man må ha vert medlem i øve 1 mnd.
blei medlem for 1 uke si, pga det var då eg fikk vite at eg e gravid.
synest det burde vert for alle som er aktiv innpå BV uansett kor tid man blei medlem...!!!
 
å en lukket gruppe hadde vert fint å hvert med i, siden eg e førstegang gravid og ikke har så nye info om hva som er normalt og ikke..
 
Kjedeligt at man må ha vert medlem i øve 1 mnd.
blei medlem for 1 uke si, pga det var då eg fikk vite at eg e gravid.
synest det burde vert for alle som er aktiv innpå BV uansett kor tid man blei medlem...!!!

Det går fort :) du får jobbe deg opp 50 innlegg fram til da :)
 
Det er igrunn opp til hver enkelt gruppe å revurdere kravene til skjult gruppe. Men da må dere ta det opp i plenum, diskutere det og deretter gi meg beskjed.
En annen gruppe her inne på babyverden har mye strengere krav for å bli med i skjult gruppe, fordi dem ønsket det.
 
å en lukket gruppe hadde vert fint å hvert med i, siden eg e førstegang gravid og ikke har så nye info om hva som er normalt og ikke..

Jeg var i samme situasjon da jeg ble gravid i sommer, og fikk aldri mulighet til å bli med i den skjulte gruppa. Men syntes det var helt greit, siden det er veldig mange svar å finne ute på det åpne forumet.

Men som Tamara skriver over her, så kan du jo evnt lage en egen tråd på det slik at alle kan bli med på å stemme over det :)
 
Noen andre forum har det slik at de ikke kan åpne en skjult gruppe før de som ligger 2 terminklubber foran har åpnet... Dette gjør at alle kommer mer på lik linje synes jeg :) da rekker alle å finne ut av graviditeten og har like store forutsetninger for å bli kjent med de andre på forumet. Så slipper man at noen føler det er urettferdig... Men det er nå min mening :p
 
Hvor mange mangler jeg da?
 
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick - Clique er vel nicket mitt?
- Du må stå oppført på terminlisten - Det er jeg.
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.) - Jeg har 98 innlegg i termingruppen som jeg har talt opp
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned. - Jeg har vært medlem siden Juli 2013
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.) - Jeg er aktiv.
 
Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick - Clique er vel nicket mitt?
- Du må stå oppført på terminlisten - Det er jeg.
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.) - Jeg har 98 innlegg i termingruppen som jeg har talt opp
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned. - Jeg har vært medlem siden Juli 2013
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.) - Jeg er aktiv.

Da skal du få tilgang :)
 
Hmmm... Finner ikke den sjulte gruppa.. Skulle bli lagt til. Jeg bruker appen. Har prøvd å avinnstalere og så innstalere på nytt, men gikk ikke :p
 
Back
Topp