[Julestemningskalenderen] 19. Desember. Gjester?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ny dag og ny luke.
De andre ligger som før på høytid de ferskeste på generell.

Dagens spørsmål dreier seg om julens gjestet. Skal dere reise bort? Får dere gjester? Er det kanskje "bare" dere i år?

I år får vi besøk av svigermor. Hun kommer i morgen kveld. Hun har vært her i julen et år før. For to år siden. Det året jeg fødte min yngste datter julenatten. En helt spesiell jul. Sånn blir det ikke i år, men kjekt med besøk blir det nå likevel.
 
Vi skal bort[emoji4] Helt på andre siden av gjerdet, så slipper å styre med noe[emoji4]
 
Vi feirer hjemme. Og får gjester. Min svigermor, mine foreldre og min bror kommer
 
I år skal vi bort, og skal feire med min familie. Vi prøver å feire annet hvert år her hjemme med svigers, og annet hvert år på Sørlandet med mine.
 
Julaften-borte . Romjul -et middagsbesøk her og på et besøk selv. Nyttårsaften -fullt hus hos oss.
 
Vi skal bort. Skulle gjerne ha feiret hjemme i år, synes det er så mye stress med å dra bort hvert år. Vi har derimot ikke plass til alle her hjemme :(
 
Vi skal være hjemme julaften, liker godt å feire kun vi fire. Ellers får vi besøk i romjula og skal på ett middagsbesøk selv.
 
Vi skal bort. Hjem til mamma og pappa. Bror med familie kommer også, og mormor kommer på julaften.
 
Vi skal reise opp til svigermor. Blir der i 5dager.

Skulle i utgangspunktet feiret hjemme og hatt henne + mannens lillebror på besøk, men pga kluss hos utbygger så har vi ikke gjesterom
 
Det blir en rolig jul i år. Kun foreldrene mine som kommer julaften, og så samles hele min side 1. juledag. Svigers bor på andre kanten av landet og kommer ikke denne julen.
 
Dette året skal vi feire julaften hos svigers , blir koselig :happy: Skulle egentlig feire julaften med min mor og to søstre men de reiser til New York på torsdag for å feire julen der :)
 
Back
Topp