Juleskravle 2014

Er det flere enn meg som er listemaker?

Jeg er vel allerde i gang med å lage liste over listene mine

Jeg må ha gaveliste
Julekortliste
Handeliste(r)
Ryddeliste(på tide å begynne, for å si det sånn, i alle fall dersom vi får gjester...)
Menyliste
Bakeliste og snope-lage-liste
Og to-do-liste
Eg er også veldig glad i lister:D
Begynne med ei liste over kva slags lister eg skal lage:)
 
Er det flere enn meg som er listemaker?

Jeg er vel allerde i gang med å lage liste over listene mine

Jeg må ha gaveliste
Julekortliste
Handeliste(r)
Ryddeliste(på tide å begynne, for å si det sånn, i alle fall dersom vi får gjester...)
Menyliste
Bakeliste og snope-lage-liste
Og to-do-liste
Jeg har også masse lister
 
Hva er adventsserien på nrk i år forresten? Noen som har sjekka?
 
Google forteller meg at det er månetoppen.

Spørs om det blir blånisselue eller rødnisselue av et slag også da, og kanskje noe votter.
 
Google forteller meg at det er månetoppen.

Spørs om det blir blånisselue eller rødnisselue av et slag også da, og kanskje noe votter.
Saknar Jul i skomakargata eg:) men har det heldigvis på DVD:)
 
Skikkelig koselig:) men er visst for gammeldags til at den kjem igjen på Nrk:(

Ja,

Og det er det vel egentlig grunn til også. Den ER faktisk objektiv sett ikke spesielt aktuell altsp, bare gøy av tradisjonelle grunner. Så ungene mine har sett den årlig fra de var bittesmå, og ser den derfor pga mamma sin iver, men de hadde ellers fort gått lei, ja
 
Ja,

Og det er det vel egentlig grunn til også. Den ER faktisk objektiv sett ikke spesielt aktuell altsp, bare gøy av tradisjonelle grunner. Så ungene mine har sett den årlig fra de var bittesmå, og ser den derfor pga mamma sin iver, men de hadde ellers fort gått lei, ja
Ja, det er vel eit godt poeng det... Berre litt trist for oss "gamle" :p
 
Husker jeg likte den som heter amalies jul.

Men det eneste jeg måå se nå er 3 nøtter til askepott!:)
Ja, Amalies Jul var også kjekk. Og så huskar eg enno lengre tilbake til "Den Gylne Hale". Var såå kjekt å lære teiknespråk :D
Og ja, Askepott er must her og:)
 
Husker jeg likte den som heter amalies jul.

Men det eneste jeg måå se nå er 3 nøtter til askepott!:)

Amalies jul så jeg ikke første gangen den gikk, men jeg har sett den i senere tid, og ja, jeg liker den, men har et nærere forhold til blånissene, og det er ikke meg i mot at det er månetoppen i år.
 
Back
Topp