Julekort

anines

Elsker forumet
Pleier dere å sende det ut? Tenkte at det hadde vært litt gøy og sendt det og på en måte annonsert graviditeten der? :p Hilse fra alle sammen pluss en ekstra på en eller annen måte? Eller blir det bare teit? Hehe. Hva skulle man evt ha skrevet?
 
Jeg sendte ut for første gang i fjor :) Hehe, jeg har tenkt på noe lignende :D Kanskje å skrive sånn: " Hilsen oss 3 (snart 4) ". Om ikke på julekort så kanskje på julegavene fra oss... Ikke til alle altså, men jeg vet ikke om det blir litt teit.. :p
 
Jeg sendte ut for første gang i fjor :) Hehe, jeg har tenkt på noe lignende :D Kanskje å skrive sånn: " Hilsen oss 3 (snart 4) ". Om ikke på julekort så kanskje på julegavene fra oss... Ikke til alle altså, men jeg vet ikke om det blir litt teit.. :p

Sendte for første gang i fjor vi og! Sender ikke julekort til så mange, så tenkte liksom bare til de vil vil fortelle om graviditeten :)
 
Ja, de kom i posten i dag :)
 
Pleier dere å sende det ut? Tenkte at det hadde vært litt gøy og sendt det og på en måte annonsert graviditeten der? :p Hilse fra alle sammen pluss en ekstra på en eller annen måte? Eller blir det bare teit? Hehe. Hva skulle man evt ha skrevet?

Haha, det har vi også tenkt på. Men det spørs hvordan formen blir. Sist var jeg så dårlig at de fleste fikk vite om det i uke 8. Men tenkte å annonsere det sammen med julekort av ungene og tidlig ul.bilde av lille I magen
 
Så koselig, kanskje vi også skulle gjort det? :)

Ja! Er ikke sånn at jeg skal sende til alle og en hver man, og familie kommer vi sikkert til å fortelle det til personlig. Men de vi uansett ville fortalt det til tenkte jeg kunne være litt gøy :)
 
Vi sender julekort, jeg syns det er koselig både å sende og motta :)
 
Back
Topp