Julegaver

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Er dere ferdig med julegavene?
Jeg hadde tenkt å være ferdig til nå, men kjøpte ny bil istedenfor [emoji23] så foreløpig er bare gaven til guttungen og niesen og nevøen min handlet inn. Hehe. Hadde jo tenkt å lage adventskalender i år også, men spørs som jeg blir ferdig til desember :p
Tenkte jeg skulle være på utkikk etter gaver nå på black weekend. :)
 
Har bestilt omtrent alt på nett i år, ettersom jeg ikke kommer meg noe sted.. og det må jo gjøres tidlig. Tror alt er handlet inn, en del på kreditt jeg kan betale med desemberlønna..
 
Har et par gaver igjen. Hadde håpet å få det unna idag, men siden minste er syk så får det bli etter Thanksgiving. Ferdig med mannen og har begynt å tenke på ungene, men det haster ikke da det ikke trengs å sendes :)
 
Har bestilt endel på nett og mannen har fått på forskudd sammen med bursdag så har igjen noen få som jeg skal ordne i desember :)
 
Mangler 2-3stk som jeg skal handle på fredag så er jeg ferdig[emoji1319][emoji120] Skal pakke de inn og få de avgårdet ihelga tenkte jeg[emoji3] Greit med det som er unnagjort i disse tider.
 
Jeg er også nesten ferdig. Satser på å få på plass de siste i løpet av nærmeste uke. Noe skal sendes med posten, så greit med alt som er unnagjort :)
 
Manglet nesten alle før i går, fikk ut fingeren og kjøpte masse. Skal kjøpe de siste nå på fredag, og de aller siste neste uke. Satser på å være ferdig 1. Desember! Tar ikke sjansen på å vente lenger i tilfelle bekjent takker for seg:cool:
 
Mangler noen få som jeg strever med å finne noe til. Ellers er alle de som er kjøpt inn pakket inn og klare. Ferdig med pakkekalenderen til barna også. Synes det er så greit å være ferdig handlet i god tiden så jeg slipper stresset i butikkene i desember. Kan ikke gamble på at mannen skal kjøpe, for tror ikke han har kjøpt en eneste julegave mens vi har vært sammen:joyful:
 
Mangler 3 stk, men de skal bestilles på fredag. Ellers mangler jeg ca 5 ting til pakkekalenderen til jentungen :happy: Deilig med alt som er gjort ja. I helgen skal alle gavene som skal leveres/sendes bort sendes og leveres med, så er det også gjort. Så. Når 1 desember kommer skal jeg kose meg med pynting og baking:happy:
 
Jeg skjønner at dere begynner å tenke på dette, har ikke kommet så langt enda her nei... Men har tenkt tanken på adventskalenderen til junior da :p
 
Ikke handlet en dritt :) men jeg skal bestille fotokalendere til familien og handle noen smågaver ved siden av. Ellers lurer jeg på hva jeg skal kjøpe til mannen. Tenkte litt på sånt gameing-tastatur til pcen, men det er kanskje litt kjipt?
 
Ikke handlet en dritt :) men jeg skal bestille fotokalendere til familien og handle noen smågaver ved siden av. Ellers lurer jeg på hva jeg skal kjøpe til mannen. Tenkte litt på sånt gameing-tastatur til pcen, men det er kanskje litt kjipt?
Eg har kjøpt gamingheadset til mannen, mulig eg putter med noko lite ved sida av [emoji4][emoji106]
 
Jeg er ferdig med alt bortsett fra til ektemannen og kjæresten. Tenkte å pakke enn og få levert gavene til foreldre og søsken i løpet av helga.
 
Gjør det enkelt i år og kjøper mat/vin-kurv til alle. Orker ikke farte rundt og er veldig for forbruksgaver:) har handla til junior på nett og fått laget pakkekalender til han. I dag skal jeg bestille fotokalender til besteforeldrene, bestille julekort og fremkalle noen bilder. Samboeren skal få et innrammet bilde av han og junior + noe mer, men aner ikke hva! Alltid så vanskelig å finne på noe til han!
 
Ferdig! [emoji108] venter bare på å få de siste i posten så jeg kan pakke inn [emoji4]
 
Jeg fikk kjørt hjem til foreldrene mine i går og levert gavene til dem og søsknene mine. Ellers mangler jeg svigerinnen min, mannen min og kjæresten min fremdeles. Håper å få fikset det denne uka.
 
Back
Topp