Julegaver

Penger på start bsu :)

Og en sånn lek og lær snakkebamse
 
Klær, lekespeil, sengesett i neste størrelse, og barnebestikk
 
Ull ull ull ull ull ull ull [emoji106]
 
Tripp trapp stol.
Klær (ull)
Bestikk/service.
Matte til gulvet
 
Har ønsket han en ulldress fra lanullva, ellers ønsker vi oss ull! Og en vindfleecedress fra PoP.
 
Ullklær
Biteleke
Sophie la giraff
Badeleker og større badebalje..

Trenger et julegavetips til ca 900 kr til henne..? Hjelp
 
Mye av det samme som til dåpen, får se hva vi får der først :p Ønsker oss tripp trapp stol, tursekk, kniv, termos, barneservise, trunkikoffert, barnesangbøker (bøker generelt), treleker og gavekort hos for eksempel nøstebarn, lillelam og polarn o. pyret :happy:
 
Her er det jeg har skrevet opp:
- Sophie-giraff
- Treleker (feks fra sprell - puttekasse/stableleker/rangler/bankeleke/instrument, osv)
- Rangle
- Barneservise
- Barnehagesekk
- Bunadssølje
- Smykkeskrin
- Smykker
- Sparebøsse
- Nattlampe
- Bøker (pekebøker)
- Ullpysj i str 68/74
- Ulltøy i str 68/74
- Koseklut (bomull)
- Turkniv
- Speil på hjul
- Vognkjede
 
Ikke så mye, har jo alt fra storesøstra..

Men badeleker,
sånn der gåvogn, (ikke sånn som de sitter oppi)
Tripptrapp stol
Og penger til bilstol nr 2[emoji4]
 
Har nesten ikke peiling på hva vi ønsker oss. Men leker, klær og tripp trapp stol. Veldig usikker på hva vi trenger, og syns det er unødvendig å bare få for å få.

Penger til sparekontoen er et av de største ønskene.
 
Bankebrett blandt annet. Og litt penger til sparekonto
 
Vi har kjøpt gåstol og så ønsker vi penger til sparefond siden han har alt han trenger :)
 
Huff, aner ikke hva vi skal kjøpe til ungene i år. Men har pratet litt om duplo og perler(slike til å lage smykker med) til storesøster.
Lillesøster får vel klær eller bøker tenker jeg. Synes egentlig de har alt de trenger og mer til..
 
Har ønsket barnehagesekk, matboks og flaske fra blafre i den nyydeligste plommefargen fra besteforeldrepar nr 1. Og servise/bestikk fra besteforeldrepar nr 2. Og lær-å-gå-vogn i tre med aktivitetsleker fra besteforeldrepar nr 3. Har tipset noen om biteleker i naturgummi, oball, badeleker mm... vanskelig syns jeg, var jo nettopp dåp og etter det gavedrysset vurderte jeg å avlyse jula.. håper vi får litt penger så jeg kan bestille LennyUP bæresele og et 4er sjal oog sjalringer med god samvittighet [emoji28]

Lille får penger på sparekonto fra oss.
 
Ungene får penger som vi setter inn på sparekontoen, og muligens lekeverktøy , tipset svigers og min mor at de ønsker seg Lego City :)
 
Back
Topp