Julegaver?

Har begynt og fullført noen gaver. Butikkene er kanskje litt snill med byttedager hvis en forklarer situasjonen? Hvis en har mange barn og kjøpet ul har Toys'r'us god byttetid. Tror detner et år eller noe, så de kan kjøpes ferdig iallefall :)

Takk for tips! [emoji5][emoji1360]
 
Tenker det blir netthandling på oss fremover. Tanken på å gå høygravid på en kjøpesenter frister ikke :dead:
 
Tenker det blir netthandling på oss fremover. Tanken på å gå høygravid på en kjøpesenter frister ikke :dead:

Kan fort være det blir netthandel her også [emoji6] hvertfall på en del ting
 
Skal bare bli ferdig med 7-årsdagen til hun eldste før jeg begynner på julegaver. Håper folk har begynt å tenke på gaveønsker så tidlig...[emoji23]
 
Skal bare bli ferdig med 7-årsdagen til hun eldste før jeg begynner på julegaver. Håper folk har begynt å tenke på gaveønsker så tidlig...[emoji23]

Det er det som er problemet hos oss... [emoji849] Folk klarer ikke komme med ønsker/ønskeliste før ca. 15 desember.

Men jeg så det var halv pris på masse brettspill på ark nå. Vurderer å kjøpe brettspill til alle sammen så er jeg ferdig med det [emoji38] Om de har den de får fra før kan de jo bare gi det videre eller bytte [emoji1360]
 
Jeg er snart ferdig ;) mangler et par småting å noen gavekort som jeg må vente med å kjøpe :)
 
Tenkte å gjøre det de ukene jeg har fri før termin. Ingen planer om å føde før termindato [emoji23]
 
Første julegave handlet! Star wars lego til sønnen på tilbud til 50% :)
 
Vi har handlet julegaver til alle barna i familien på nett, regner med å få det i posten på torsdag. Imponert av oss, vi bruker bestandig å være sent ute med julegavene, så godt å få startet tidlig denne gangen [emoji1]
 
Vi har handlet julegaver til alle barna i familien på nett, regner med å få det i posten på torsdag. Imponert av oss, vi bruker bestandig å være sent ute med julegavene, så godt å få startet tidlig denne gangen [emoji1]
Gode tips til barn? Hva er alder på dem?:)
 
Gode tips til barn? Hva er alder på dem?:)
Fra 1 til 8 år :) bruker å kjøpe klær/leker etter hva de interesserer seg for, så vet man hvertfall at gavene blir brukt. De barna som er veldig små eller man ikke ser så ofte bruker vi å høre med foreldrene hva de trenger eller ønsker seg:)
 
Har begynt, men lagt ifra ferdig. Liker ikke å handle uten noe ønske fra de vi skal handle til. Når vi først skal handle gave til de så kan de like godt få noe de kan tenke seg eller ønsker seg:happy:
 
Har begynt, men lagt ifra ferdig. Liker ikke å handle uten noe ønske fra de vi skal handle til. Når vi først skal handle gave til de så kan de like godt få noe de kan tenke seg eller ønsker seg:happy:

Det tenker jeg også. Så er litt vanskelig. Men til barna er det lettere. De liker jo "alt" av leker.
Nå skal mamma ordne til familien på min side fra oss, så slipper heldigvis å tenke på det. Da er det sambos side igjen og det kan bli litt vanskelig når de er så treige med ønskelister...
 
Jeg har heller ikke begynt julegaver men skulle gjerne begynt. Heldigvis skulle jeg kjøpt noen gaver allerede. Jeg har begynt med å lage oversikt over hva de forskjellige skal få i hvertfall.
Jeg har termin i begynnelsen av desember.
 
Fint å ligge på sofaen og handle julegaver ;) planen er å lage en pakke med masse diverse ting som interesserer, til nevø på 2,5år og niese på 7år, så da handler man masse ting på ebay. Da kan man ta seg råd til å fylle boksen ganske godt opp :p
 
Kjøpt de første gavene nå. Digg å komme i gang
 
Back
Topp