Julegaver?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Assistert-jentene
Har begynt så smått å tenke på julegaver. Ungene blir sannsynligvis (forhåpentligvis) født helt i starten av desember eller slutten av november. Kan ikke tenke meg at jeg har overskudd til å ordne julegaver da i desember med to unger i armene [emoji28]
Så da bør vel de fleste julegavene være klare i hus før barna blir født, men byttelapper holder jo stort sett bare en mnd, og da holder det ikke til jul... [emoji17]
Hva gjør dere med julegaver?
Kjøper noe som ikke kan/trengs å byttes? Nettshopper i barsel? Får noen andre til å ordne gaver? Gir penger?
Hadde vært så deilig å ha alt på plass før desember føler jeg...
 
Vi har begynt med julegaver! Tenker at vi bør være ferdige til babyen kommer i starten av desember.

Vi har sendt ut mail om ønsker. Til nå har vi kjøpt kasseroller til svigers, som vi vet de trenger. Og en jakke til et tantebarn i en litt stor størrelse.

Ser byttelappen på den holder i 3mnd!
 
Jeg begynner med julegavene neste lønn. Vil ha det unnagjort slik at jeg bare kan kose meg med babyen. Tenker jo også at de fleste kommer på barselbesøk og da kan jeg gi julegavene til de i samme slengen :joyful:
 
Prøver å få handlet det meste før jul [emoji4] Jeg er ferdig med 12/14 gaver til barna i familien. Men manglet til de voksne, men tenkte å handle på nett black friday om vi ikke er på føden [emoji85]
 
Skal være ferdig med alt før desember kommer.
Må forhøre meg litt om hva de forskjellige ønsker.
 
Jeg har allerede bestilt mange julegaver! Tenker at jeg skal være ferdig i god tid før termin. :) Orker ikke å måtte stresse med det etter babyen er kommet.
 
Vi har de siste årene hatt som regel at vi skal være ferdig med julegaver til 1.søndag i advent slik vi bare kan nyte førjulstiden. I år kommer jeg også til å være ferdig vasket, baket og pyntet til jul når 1.søndag i advent kommer [emoji85] har ikke termin før 3.januar, men føler jeg må være forbredt på at babyen kommer midt opp i julefeiringen og ønsker derfor ikke stresse med noe de siste ukene.
 
Jeg skal prøve å bli ferdig med julegavene før Desember, satser på å bruke slutten av oktober begynnelsen av november til det. :)
 
Skjønner at det bare er å kaste seg rundt og begynne å planlegge julegavene allerede [emoji1] Er det jeg har tenkt at må gjøres [emoji1392][emoji1360]
 
Jeg satser på å ha de fleste gaver ferdige før november om jeg må ut i butikk og finne inspirasjon.
Ellers tror jeg nok jeg bestiller på nett :)
Hadde kjempeflaks i helgen og fant noe jeg vet samboer vil ha, og i tillegg på tilbud :D det er ekstra moro da. Kan jeg kjøpe enda litt mer.
 
Ikke begynt enda her:oops: Men begynner å få ønsker på plass, så nå er det bare å følge med på kampanjer som kommer før jul. Blir det krise sender jeg mannen ut for å kjøpe gavekort til gjengen på lille julaften:joyful:
Skal sies at vi har kutta ut mange gaver og kjøper kun til familie og fadderbarn. Barna kjøper selv til venner.
 
Sniker fra november. Har begynt å planlegge gaver, men ikke kjøpt noe enda. Tenker å ha det meste i boks innen midten av november da jeg har termin i slutten av november. Vil heller bruke tiden etter babyen er født til julepynting og baking, ikke å måtte stresse rundt etter gaver :)
 
Sniker fra november. Har begynt å planlegge gaver, men ikke kjøpt noe enda. Tenker å ha det meste i boks innen midten av november da jeg har termin i slutten av november. Vil heller bruke tiden etter babyen er født til julepynting og baking, ikke å måtte stresse rundt etter gaver :)

Da ligger vi nok ganske likt (på en måte) siden jeg mistenker at jeg føder rundt 3 uker før termin som er 16. desember. Tipper jentene kommer i slutten av november [emoji5]
Jeg tror du har rett i at det er lurt å ha gavene på plass på forhånd, så desember blir bare kos med barna og småpusling i huset [emoji847]
 
Jeg hadde liksom en plan om å være ferdig til nå.. men har ikke fått begynt. Håper jeg får på plass det meste før de kommer, men har heldigvis en mann som er veldig flink til å handle gaver (bare ikke så flink til å holde seg til budsjett) som får handle hvis jeg ikke klarer det selv.
Har en liten plan om at hvis jeg blir ferdig med å strikke det jeg har på min egen ønskeliste til tvillingene/sønnen, så tenker jeg å strikke litt julegaver. Luer og votter og litt slike ting.
 
Har begynt med de jeg vet ikke trenger å byttes, og begynt å tenke ut hva jeg skal kjøpe til forskjellige! Med termin på julaften så bør det meste være i boks før desember! Håper å få avklart dato for igangsettelse på tirsdag så da har jeg litt mer tid til å planlegge !
Men syns det er vanskelig å kjøpe for tidlig da de fleste gavene er til voksne, og de liker ofte å ha mulighet til å bytte !
 
Her har jeg ikke begynt enda, men tenker å gjøre meg ferdig med gaver i oktober :happy: deilig å slippe stress :joyful:
 
jeg har også begynt så smått nå for tenker at det blir kaos nok i desember her..... men begynt mest på kalenderene til ungene. og begynner å bli sliten alt nå så vil bli ferdig ganske tidlig, tenker prøve å lage en del julegaver i år også så de må nesten bare bli glad for det. hehe.... ikke går det an å bytte heller.....tenkte prøve meg på den t ungene får lillebror i julegave og thats it og se hvordan de reagerer. haha.... føler meg som verdens slemmeste mor... hihi
 
Har fått unna mange gaver allerede. Til og med ferdig innpakket.
Skal spare et par gaver til desember, men det er til egne barn [emoji4] Alt annet skal være ferdig i god tid før fødsel.
 
Har begynt og fullført noen gaver. Butikkene er kanskje litt snill med byttedager hvis en forklarer situasjonen? Hvis en har mange barn og kjøpet ul har Toys'r'us god byttetid. Tror detner et år eller noe, så de kan kjøpes ferdig iallefall :)
 
Back
Topp