Julegave til baby

Nei, vi har jo alt kjøpt så mye! Og dessuten så regner jeg med at besteforeldrene er mer enn villig til å kjøpe julegaver! Kjenner jeg min mor rett, så har hun alt kjøpt.. :p
 
Nei, kjøper ikke julegaver til babyen iår, men vi setter nok inn litt penger til ham (det gjorde vi til frøkna første jul, mens iår skal hun få gave fra oss) :) jeg vet at tanta til lillegutt allerede hadde kjøpt en gave til ham, for sånn 2-3mnd siden :hilarious:
 
Kjøper ikke fra oss. Men den kommende storesøsteren skal få lov til å være med å velge ut en liten gave til lillebror som er fra hun [emoji4]
 
Venter til han er kommet, så ser vi hva vi mangler. :)
 
Njaa. Storebror skal få lov å velge en liten ting tenker jeg. Koselig å involvere han litt [emoji177]
 
Tenker ungene skal få lov å velge ut en liten gave hver. Men noe ifra oss foreldre blir det ikke;)
 
Nei, for han kommer ikke til å skjønne at det er jul, og han har allerede mye leker fra storebrødrene og klær så han trenger ikke det :happy: Kan jo være at mamma og svigers kjøper noe, men ikke fra oss :) Men kjøper heller til neste år:smug:
 
Vi kjøper ikke julegave til babyen. Er jo ikke sikkert han kommer før juleaften heller, og vi har jo kjøpt masse til han :)
 
Back
Topp